Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Ι LOVE BRAZIL

Κοιτάζω καμιά φορά και τα στατιστικά στο blog μου.
Έχω λίγο την κουτσομπόλα μέσα μου το παραδέχομαι. Ε ναι κουτσομπόλα, γιατί αν πεις ότι τα κοιτάω για να δω αν θα βγάλω λεφτά, πούτσες μπλε. Το ψιλοπροσπάθησα να πω την αλήθεια, αλλά βαρέθηκα. Που να τρέχω τώρα να βρίσκω χορηγούς, διαφημίσεις και τέτοια. Άλλωστε σαν έμπορας ήμουν πάντα ψοφίμι.
Από μένα βγήκε το έργο ''Ο θάνατος του εμποράκου'' που λέτε...:Ρ.

Λέει λοιπόν στη σελίδα με τα στατιστικά, πόσοι μπήκαν σήμερα, πόσοι μπήκαν αυτό το μήνα κλπ. Έχει επίσης και πηγές επισκεψιμότητας, δηλαδή αν με επισκεφτήκαν από το facebook η από άλλα σαιτ που έχουν το βίτσιο να με φιλοξενούν. Μέχρι εδώ όλα καλά. Το ερωτηματικόν που μου εγεννήθη βρίσκεται στον τομέα του από ποιες χώρες με επισκέπτονται.
Και παρατηρώ που λέτε τους 2 τελευταίους μήνες ότι έχω γύρω στις 800 επισκέψεις από Βραζιλία....(!)  I Love Brazil.


What? Ο quê; Τι έγινε ρε παιδιά? Tα έφτιαξα με καμιά Βραζιλιάνα και δεν το ξέρω? Μήπως έχω κανέναν νόθο γιό στη Βραζιλία που μου κάνει promotion?
- ΠΑΙΔΙ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥ. 
- ΠΑΤΕΡΑΑΑΑΑΑΑ


Μα τι σκατά. Ας σκεφτώ. Πόσους Βραζιλιάνους ξέρω που γνωρίζουν Ελληνικά. Χμμμ
Ο Ριβάλντο? Μπα. Πολύ απασχολημένος. Ούτε καν ίντερνετ δεν θα χει ο σπάγκος.
Ο Ντιόγο? Μπα το κριάρι εδώ δεν ήξερε καν να κοντρολάρει, Ελληνικά θα ήξερε?
Ο Ντουντού? Μπα δεν θα πρόλαβε να μάθει. Undo.
Μυστηριώδης η κατάσταση. Δεν με χαλάει βέβαια αλλά θα ήθελα να ξέρω αν καταλαβαίνουν αυτά που γράφω. Ας ρωτήσω. Caras entendem o que eu escrevo; Περιμένω απάντηση.


Τι να σκεφτώ άλλο δεν ξέρω.
Βρε μήπως έχει αρχίζει η μετανάστευση προς Αμαζόνιο μεριά? Amazing. Ε με την κατάσταση που επικρατεί εδώ δεν το έχω και για απίθανο. Πάντως ευχαριστώ πολύ ότι και να συμβαίνει. Κι αν κατα το καρναβάλι μεριά παίζει και κανα δωματιάκι τσαμπέ, σε φαβέλα έστω, πολύ ευχαρίστως θα ερχόμουν με την παρέα μου να χορέψωμεν σάμπα. Τσάμπα. Θα βοηθήσουμε κιολας. Να εγώ ας πούμε θα μπορούσα να παίξω τούμπανο ευχαρίστως...:Ρ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...