Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΥΨΗΛΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ

Αγαπητοί Κύριοι της ΕΡΤ, DIGEA και λοιπών παρατρεχάμενων. 

Με μεγάλη μου χαρά πληροφορήθηκα ότι στην ταπεινή χώρα μας φέρατε την τεχνολογία της ψηφιακής τηλεόρασης. Δεν ξέρετε πόσο χαρούμενο με κάνατε με την κίνησή σας αυτή, αφού πλέον θα μπορώ να απολαμβάνω τις υψηλής ευκρίνειας υπηρεσίες σας. 


Με ανυπομονησία και κρεμασμένος πάνω από τον δέκτη φιλικού μου σπιτιού που αγόρασε αποκωδικοποιητή, περίμενα δευτερόλεπτο προς δευτερόλεπτο στις 20 του μήνα, πότε θα αλλάξει η ανάλυση στην μούρη της κυρίας Στάη. Ήταν πραγματικά συγκλονιστικό. Μόλις άλλαξε από αναλογική σε ψηφιακή μπόρεσα να δω και την παραμικρή ρυτίδα που έχει το πρόσωπό της και να υπολογίσω ακριβώς πόσο γριά είναι έστω κι αν έχει βάλει 40 κιλά μεικ απ. Τέλειο. Όσο για τον ήχο δεν το συζητώ.  Κάνοντας ένα απλό zapping, σταμάτησα στο Mega όπου οι μαλακίες του κυρίου Πρετεντέρη ακούγονται τόσο καθαρά που πλέον δεν έχω καμιά δικαιολογία στο μην τις ακούσω. Σας ευχαριστώ. Δεν θα είμαι πιά ένα απλό πρόβατο. Μου ανοίξατε τα μάτια. Αυτό που κάνατε ήταν τεράστιο αφού μέχρι και στο Alter να φανταστείτε τα χιόνια φαίνονται τόσο καθαρά που έτσι μου ρχεται να φτιάξω χιονάνθρωπο καλοκαιριάτικα. Είναι απίστευτο. 

Θα ήθελα λοιπόν να σας παρακαλέσω, για τον λόγο ότι δεν έχω 40 ευρώ να αγοράσω κι εγώ αποκωδικοποιητή για το σπίτι μου, αν θα μπορούσατε να μου τον παρείχατε δωρεάν. Νομίζω ότι θα ήταν προς όφελός σας να το κάνατε για τους παρακάτω λόγους:

Πρώτον, θα μπορώ να βλέπω και να ακούω καθημερινά τα δελτία ειδήσεων καθαρά, από όλα τα αντικειμενικά κανάλια σας και να ενημερώνομαι σωστά χωρίς να με παρασύρουν οι διάφοροι κακόβουλοι και απληροφόρητοι τύποι στο ίντερνετ που γράφουν ότι θέλουν και με μπερδεύουν. Άλλος λέει ας πούμε ότι πρέπει να βγούμε απ το ευρώ, άλλος λέει να μείνουμε. Ε τι στο διάολο να πιστέψω. Άνθρωπος είμαι τα μπλέκω. Ενώ αν ακούω μόνον εσάς που έχετε μια κοινή γραμμή, θα είμαι ήσυχος πλέον και δεν θα ξυπνάω κάθε πρωί μ αυτήν την αγωνία. Σε προέκταση αυτού θα είμαι ήρεμος και θα περνάω όλο και περισσότερες ώρες στον βολικό καναπέ μου σαν άβουλο όν. Σωστό ε?



Δεύτερον, θα μπορώ να βλέπω τα υπέροχα τούρκικα σήριαλ που μας προβάλετε και μας επιμορφώνετε με την πολύ ενδιαφέρουσα τούρκικη γλώσσα. Που να ξερα ο δύστυχος ότι έκτός απ το ιμάμ μπαιλντί και η τουλούμπα, το τσιμπούκι, το μαραφέτι, η μπάμια, το μπουρί, τα τσίσα, ο μπινές και ο πούστης έχουν τουρκική ρίζα. Πραγματική εγκυκλοπαίδεια. Να μην εξετάσω και το γεγονός ότι συμβάλουν αποφασιστικά στην καλή γειτονιά και τις ομαλοποίηση των σχέσεων των δύο χωρών. Στο νταβαντούρι δηλαδή. Είναι εθνικό το ζήτημα!!!



Τρίτον, θα μπορώ να βλέπω αυτά τα αριστουργήματα που λέγονται διαφημίσεις τα οποία πραγματικά να σας πω πολλές φορές αλλάζω κανάλι για να παρακολουθώ μόνον αυτές αφού σε ποιότητα πραγματικά είναι πολύ ανώτερες από οποιαδήποτε άλλη χαζομάρα προβάλετε. Και  καταλαβαίνετε βέβαια (δεν είστε και χαζοί) ότι όσο εγώ θα τις βλέπω, θα μου γίνεται πλύση εγκεφάλου και θα αγοράζω ευκολότερα τα προϊόντα που προβάλουν. Κατ επέκτασιν κι εσείς θα κερδίζετε. Δίκαιο ε?



Όχι δεν είμαι τσαμπατζής αλλά νομίζω ότι είναι πολύ θεμιτό να μου στείλετε τον αποκωδικοποιητή σπίτι μου δωρεάν καθώς και κάποιον να μου ρυθμίσει τα κανάλια. To λέει και το μνημόνιο δεν το λέει ότι πρέπει να έχουμε όλοι ψηφιακό σήμα? Ε θα θελα να είμαι και γω στην γραμμή που χαράζουν οι Ευρωπαίοι φίλοι μας που ανησυχούν αν θα βλέπουμε την εικόνα καθαρή χωρίς να Τρέμη. Συμφωνείτε?

Αν δεν γίνει δεκτή η πρότασή μου θα σας παρακαλούσα τότενες στον επόμενο λογαριασμό της ΔΕΗ να μην συμπεριλάβετε και το τέλος υπέρ της ΕΡΤ
γιατί δεν νομίζω να είναι λογικό να με χρεώνετε για μια υπηρεσία που δεν απολαμβάνω. Άρα τέλος με το τέλος. Ε? Έχετε νομίζω τη νοημοσύνη να το καταλάβετε. Σωστά?

Και τέλος αν δεν δεν γίνεται ούτε αυτό, θα ήθελα να ζητήσω κάτι ελάχιστο. Σαν χάρη ρε παιδιά. Μια και εσείς έχετε αποκωδικοποιητές αν μπορείτε θα ήθελα με όλον τον σεβασμό, να μου αποκωδικοποιήσετε την εξής φράση: Ρεδενπάτεμουστοδιάολοκαλοκαιριάτικαμπινέδεςμηνσαςαρχίσωστακαντήλια.
Αυτά

Μετά τιμής
Ένας πιστός τηλεθεατής σας

Υ.Γ.
Αν τελικά μου φτιάξετε την εικόνα θα σας στειλω κι εγω ως γραφίστας σαν δωρο μια φωτογραφία υψηλής ανάλυσης. Για να δείτε τι καλός είμαι...
 




 

4 σχόλια:

yvris είπε...

Δωσε! Θεος!!

Laburdius είπε...

Γιούχουυυυυ

Angel είπε...

Xaxaxaxa Θεος και παλι! Μπραβο ρε μεγαλε!

Laburdius είπε...

ty!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...