Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

ΑΔΙΚΟ ΘΕΟΥΛΗ ΜΟΥ, ΑΔΙΚΟ


ΚΑΙ ΝΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ. Επήραμε την Κορυτσά. Το παρακάτω κειμενάκιον διαγωνιζόμενον ανάμεσα εις 139 άλλα κείμενα, εκατέκτησε τας κορυφάς του 6ου POCKET THEATRE FESTIVAL που διεξήχθη εις Θησείον από την 5η Νοέμβρη εώς την 5η Δεκέμβρη. Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται. Αμπαλαεαεαεαεαεαε


ΑΔΙΚΟ ΘΕΟΥΛΗ ΜΟΥ, ΑΔΙΚΟ
του Παναγιώτη Λαμπρίδη

Καλέ μου Θεούλη. Από καιρό θέλω κάτι να σου πω. Δεν ξέρω αν με ακούς αλλά επειδή έχω μάθει ότι είσαι πανταχού παρών και τα πάντα πληρών το έχω μυριστεί. Βέβαια με αυτό το ''και τα πάντα πληρών'' με έχεις μπερδέψει γιατί αν τα πλήρωνες και όλα εκτός του να μας παρακολουθείς αφ υψηλού ως Big Brother, θα ήμουν πολύ πιο ευχαριστημένος. Το σλόγκαν σου λοιπόν είναι λίγο άκυρο. Νομίζω ότι πρέπει να αλλάξεις διευθυντή marketing. Αλλά ας μην μείνω εκεί γιατί άλλο είναι αυτό που θέλω να σου πω. Ξέρεις τι άκουσα πάλι ε? Τα γνωστά. Ότι έρχεται η συντέλεια του κόσμου. Έλεος. Έχει καταντήσει ανέκδοτο πια. Θα ήθελα να σε ρωτήσω λοιπόν τελικά τι γίνεται με αυτό το θέμα. Θα έρθεις? 

Σε ρωτάω αυτό που λες Κύριε, γιατί την τελευταία φορά το 2000 σε περιμέναμε, σε περιμέναμε, αλλά τίποτα. Είχαμε μετανοήσει κιόλας και για όλους τους ηλίθιους που ψηφίσαμε τον προηγούμενο αιώνα, κάναμε κι ένα τελευταίο γλεντάκι, αλλά πάπαλα. Πουθενά ο Αρμαγεδών. Μόνο ο Χειμών ήρθε και αντί να ζήσουμε στους ουρανούς, ψοφήσαμε στο κρύο. Και τώρα άντε πάλι τα ίδια. Λοιπόν πως την είδες τη δουλειά? Κάθε λίγο και λιγάκι συντέλεια?
Μy Lord αν έχεις τον Θεό σου. Που τους βρίσκεις αυτούς τους ρεπόρτερ της Αποκαλύψεως και μας τους στέλνεις για αποκαλύψεις? Ναι το ξέρουμε ότι είναι πολύ πιστοί σε σένα. Αξιόπιστοι σε μας δεν είναι. Πίστεψε μας. 

Γιατί μας το κάνεις λοιπόν αυτό Θεούλη μου. Δεν μας έφτανε να ανησυχούμε για το αν θα μας πάρει αμπάριζα κάνα λεωφορείο, να έχουμε κι αυτόν τον νταλκά?. Γιατί μας καψονάρεις έτσι μου λες?
Και το 'χεις ξεκινήσει από παλιά αυτό, να μας κρατάς στην τσίτα. Ναι ναι μη με κοιτάς καθόλου. Από που ν αρχίσω να σου λέω. 

Ας παραβλέψω κατ αρχάς το γεγονός ότι μας έφτιαξες από χώμα και νερό. Μες τις λάσπες με το καλημέρα. Θα μου πεις από τι να μας έφτιαχνες, από φουά γκρα? Δεν υπήρχε κιόλας. Αλλά μετά? Μετά μας έστειλες: Λοιμούς, σεισμούς, καταποντισμούς, πλημμύρες, φωτιές, ξηρασίες, πολέμους, βόμβες, σφαίρες, πέτρες, δακρυγόνα, μέχρι και τα ΜΑΤ.  ΜΑ Τι σου φταίξαμε? Ε μα είδες τι πακέτο έχουμε φάει? Πρέπει να μας έρθει κι ουρανός σφοντύλι?  Άδικο Θεούλη μου άδικο.

Τα βλέπεις λοιπόν. Λε καταστασιον ιζ απελπιστικ. Μας έχεις βάλει ωρολογιακή βόμβα και δεν μας δείχνεις την αντίστροφη μέτρηση. Δηλαδή τι θες? Να πάθουμε ψυχολογικά?  Είναι φαντάσου, σαν να περιμένω να με πάρει τηλέφωνο η κοπελίτσα που ερωτεύτηκα στο Σύνταγμα. Και οι ώρες περνούν. Και δεν παίρνει, την τρέλα μου. Θα ρθει το Δύο χιλιάδες Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα. Με πιάνεις έτσι?  Και μένω να σιχτιρίζω. 

Τι το ξεφούρνισες λοιπόν, ότι θα ρθει η ώρα της κρίσης? Στην κρίση σου βέβαια είναι όλα αυτά, Θεός είσαι εσύ, αλλά μήπως να κάναμε μια επαναδιαπραγμάτευση του μνημοσύνου μας? Λέμε τώρα. Δεν σε βρίσκω πάντως πολύ φιλελεύθερο γενικώς. Ε ναι γιατί άμα ήσουν δεν θα μας έδινες δέκα εντολές, θα μας έδινες δέκα προτάσεις προς συζήτηση. Τέλος πάντων. Αν είναι λοιπόν να γίνει το τέλος των πάντων και δεν θες να μας το πεις, τουλάχιστον κανε μας μια χάρη. Να το προγραμματίσεις από Σεπτέμβριο και μετά, να χουμε γυρίσει κι από διακοπές. Να μας μείνει και μια γλύκα. Α και μετά τις 17 του μηνός, γιατί γιορτάζει και η φίλη μου η Σοφία. Ε ναι αφού μπορείς. Αφού τα πάντα εν Σοφία εποίησες. Και μετά στείλε μας ντουγρού για Παράδεισο. 

Γενικότερα όμως διαφωνώ με την τακτική σου αυτή. Γιατί? Γιατί είναι αδικία να πούμε να θες να κατεβάσεις τον γενικό μια ωραία νύχτα με φεγγάρι. Γιατί να πληρώσω το λογαριασμό εγώ ο άτυχος, που έχω ζήσει 40 μόλις χρόνια ενώ οι προηγούμενοι έφυγαν πλήρεις ημερών?. Γιατί Κύριε? Στο πηγάδι εκατουρήσαμεν εμείς? Και άσε εμένα που είμαι και ολίγον κωλόγερος. Το ανιψάκι μου το κακόμοιρο που ναι 12 χρονώ τι φταίει?. Που μπορεί μια μέρα πριν την Αποκάλυψη να χε κλωτσήσει τη γάτα της κυρα Μαρίας απέναντι και μετά να της κατέβασε και τη τζαμαρία με ένα μισόκιλο νεράντζι?  Κι αυτό να καεί μαζί με τα ξερά? Να το αφήσεις ξερό?  Δεν πρέπει να κάνεις μια επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής των αμαρτιών του, ώστε να μεγαλώσει, να σκεφτεί τις ηλιθιότητες που έκανε και να μετανοήσει?  Άδικο Θεούλη μου άδικο. Πρέπει να γίνει ένας διακανονισμός, δεν γίνεται.  

Αμ το άλλο. Λες ότι θα κατεβείτε η Τρόικα στη γη. Ωραία. Τι ποια Τρόικα?. Πατήρ Υιός και Άγιο Πνεύμα. Θα μας βάλετε λες σε ένα τσουβάλι όλους νεκρούς και ζωντανούς για να μας κρίνετε. Μα να σε ρωτήσω. Οι αποθανόντες δεν έχουν πάρει εδώ και καιρό, την άγουσα για τα αποδυτήρια? Οι καλοί δεν έχουν πάει ανατολικά της Εδέμ και οι κακοί στο δυτικό έξω δεξιά καθαρτήριο? Στο περίμενε τους έχετε? Ααα πολύ γραφειοκρατία έχει πέσει εκεί πάνω κύριέ μου, τι γίνεται. Αμαρτία θα πω, αλλά αρχίζω να τον καλοβλέπω τον Δωδεκάθεο που τους πέρναγαν με τι βαρκούλα απέναντι. Και ξέρεις προτιμώ και το καράβι από τα αεροπορικά ταξίδια. Α μη με ρωτάς εμένα τον κοινό θνητό τι να κάνεις. Τι να σου πω. Άνοιξε ένα ΚΕΠ να εξυπηρετείτε ο κόσμος. Τι ειν' το ΚΕΠ? Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Παραδείσου. Άντε ΚΑΙ Πολύ το άργησες. 

Και μια και ανέφερα τον Παράδεισο να σου πω και δυο λογάκια και για αυτό το θέμα. Επειδή δηλαδής η δεσποινίς Εύα δάγκωσε ένα μήλο μας κατέβασες όλους εδώ κάτω? Δηλαδή γιατί την πληρώσαμε κι εμείς που έφαγε η άλλη τα μήλα Κύριε μου? Μαζί τα φάγαμε? Άδικία μεγάλη. Και πήγες και μου την κοτσάρισες τη μηλιά στο κέντρο του κήπου. Φάτσα κάρτα. Αφού η δεσποινίς δεν είχε ξαναδεί μηλιά τι περίμενες δηλαδή να κάνει? Να μη βγάλει μιλιά? Είναι σαν να της άνοιξες κομμωτήριο δίπλα στο σπίτι και της είπες να μην μπει. Είναι δυνατόν? Μέχρι και πεντικιούρ θα κανε. Αφού είναι αντιδραστικά πλάσματα οι γυναίκες το ξέρεις. Και τις έφτιαξες κι απ τα πλευρά μας. Είχαμε και παράπλευρες απώλειες. Δηλαδή πάει η λάσπη τέλειωσε, θα την πληρώσουν τα παϊδια μας? Α μίστερ δεν τα υπολόγισες καθόλου καλά. Ορθόδοξους μας βάφτισες εμάς  αλλά εσύ πολύ ανορθόδοξα τα οργάνωσες. Τους δικούς σου λάθος προϋπολογισμούς πληρώνουμε και μετά μας λες ότι θα μας στείλεις και το εκκαθαριστικό μας με τη σφραγίδα του Εωσφόρου. Θα μας εκκαθαρίσεις τσάμπα και βερεσέ.  Εως φόρο των προπατορικών αμαρτημάτων. Άδικο Θεούλη μου. Κι αυτό άδικο.

 Λοιπόν κοίταξε, όλα αυτά είναι θέματα που πρέπει να βρεις μια λύση σε παρακαλώ πολύ, γιατί εμείς εδώ είμαστε πολύ αγανακτισμένοι. Και δεν θέλουμε να μας βάλεις κάνα λουκέτο στην πύλη του Παραδείσου να μείνουμε με τις ψυχές προ χρεωκοπίας. Λάβε τα σε παρακαλώ σοβαρά υπόψιν σου κι αν είναι να έρθει η ώρα της κρίσεως σε παρακαλούμε στείλε μας ένα ειδοποιητήριο.Αυθεντικό ε? Όχι σαν αυτά που μας έστειλαν οι προηγούμενοι. Η να διοργανώσεις τέλος πάντων μια Press Conference, για μια επίσημη τοποθέτηση. Καλή ιδέα αυτή ε? A και λέω στο τέλος να παραθέσεις και μια δεξίωση. Έτσι για να το γιορτάσουμε. Ε? Έλα τώρα, μην δυσανασχετείς. Τα έξοδα δικά μας θα ναι. Ναι βρε καλέ μου Θεούλη μην σε νοιάζει. Λεφτά υπάρχουν εξάλλου. Αλήθεια!
Που τα βρήκαμε? Τώρα τι να σου πω. Ένας Θεός ξέρει....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...