Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

ΛΕΤ ΜΙ ΤΕΙΚ ΓΙΟΥ ΦΑΡ ΑΓΟΥΕΙ ΤΟΥ ΔΕ ΧΑΛΙ-ΝΤΕΙ

Το κάνα κι αυτό λοιπόν. Πήγα συναυλία Scorpions. Η τελευταία τους γιατί αποσύρονται. Γέρασα γαμώ την τρέλα μου. Το συγκρότημα που άκουγα μικρός πήρε σύνταξη. Τι χυλόπιτα είχα μαζέψει σ αυτό το Still loving You. Δικαιολογίες: 1) Εμμ τώρα χόρευα 2) Πονάνε τα πόδια μου 3) Περιμένω το μπαμπά μου να φύγω 4) Δεν μ αρέσει το τραγούδι 5) Εεε στο επόμενο 6) Εχω αρθριτικά 6) Δεν έχω πόδια 7) Ι dont speak Greek 8) Είμαι λεσβία. Ότι μαλακία θες άκουγα. Still Xulopitting Me. Τες Πα. Τώρα καταλαβαίνω το βλέμμα του πατέρα μου όταν βλέπει στην ΤιΒι τους Olympians με τον Πασχάλη. Ψυχολογία χάλι. Η φίλη μου η Θάλεια από την άλλη ως τεκνό δεν είχε ξαναπάει σε συναυλία. Είπε λοιπόν ν αγοράσει 2 μπουκαλάκια νερό. Της τα φέρνουν χωρίς καπάκι. -εεμμ τα μπουκάλια γιατί δεν έχουν καπάκι? - Για λόγους ασφαλείας απαντά ο νερουλάς (τέλος πάντων πως τον λένε αυτόν το μαλάκα. Μπάρμαν δεν είναι). Γυρίζει και μου λέει: Καλά τι μαλάκες είναι. Φοβούνται μη τους ρίξουμε τα καπάκια στο κεφάλι? Ήμαρτον.(!) Ξανθιά. Τι να πεις. Αλλά αυτό ήταν πταίσμα μπροστά σε τύπο που πάει σε DJ στη Λέσβο και του λέει: Ρε πιδί. Μίπους ιέχς του Χάλιντει απου Sκόrpιοus. Απάντηση: Σιγά μη τους είχα και μαζεμένους... Χαλι-Day η μέρα του DJ...

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...