Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

ΕΧΩ ΦΑΤΣΑ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΟ, ΠΑΩ ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

Θα σκάσω άμα δεν το πώ. Έχω ένα θέμα με τα φυλλάδια των υποψήφιων δημοτικών συμβούλων. Έχει το φυλλαδιάκι πάνω τη φάτσα τους. Ωραία μια χαρά. Μετά πάει το σλογκανάκι ''Πάμε μπροστά''. Και γαμώ φίλε έγραψες. Κι από κάτω ''Χειρούργος οδοντίατρος'' Μάλιστα. Ανατρίχιασα. Τώρα ρε φίλε αυτό για καλό το βαλες? Με το που το δα ο ήχος απ τον τροχό μου διαπέρασε το πετσί. Να σου πώ κάτι φίλε υποψήφιε. Φιλικά. Δεν με ενδιαφέρει τι δουλειά κάνεις. Ισως να μ' ενδιέφερε πιο πολύ αν ήσουν άνεργος γιατί θα είχες εκ των πραγμάτων περισσότερο χρόνο να ασχοληθείς με το δήμο. Ασε που θα είχες και μια θέση όπου θα πληρώνεσαι. Δεν ξέρω κατα πόσο ικανότερος είσαι από την καθαρίστρια της πολυκατοικίας μου που το θέμα ας πούμε της καθαριότητας το χει όσο να ναι περισσότερο απο σένα...:Ρ Μην μας πουλάς μούρη λοιπόν σε παρακαλώ φίλε χειρούργε οδοντίατρε. ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΑΣ ΑΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΔΟΝΤΙΑ. Και η 2χρονη ανηψιά μου βγάζει αλλά δεν την στείλαμε για Δήμαρχο. ΔημαρΧΕΣΕ ΜΑΣ λοιπόν...


Μετά από πολλή σκέψη κι ενώ νόμιζα ότι είναι λάθος η αφίσα ανακάλυψα την ακριβή μετάφραση του σλόγκαν, ''ΟΥ ΘΚΟΣΑΣ''. Σημαίνει..''Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ'' ....Μπαγιόκο δικέ μου...τα πες όλα.!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...