Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Φρανσουάζ Μπουφάλ . Το καλύτερο στήθος στον κόσμο.

Η Φρανσουάζ Μπουφάλ ανακυρήχτηκε η κοπέλα με το καλύτερο στήθος στον κόσμο. Ετσι λοιπόν το sportdog το site που μπαίνω και βλέπω τα αθλητικά έκανε ένα αφιέρωμα. Παρακάτω ακολουθούν τα best of σχόλια των αναγνωστών που μάζεψα. Οι τύποι απλά δεν παίζονται...

-Τα κανόνια του Βυζαρόνε...
-Χάνεσαι στα μάτια της...
-Πάω μέχρι την τουαλέτα μια βόλτα...
-Πω ρε τι μαστάρια. Τρικέφαλη η δικιά σου...
-Αγγλίδα με ισπανική κουλτούρα.
-Μάνα μου τι μπομπόνια είναι αυτα. Να μπω εκει μέσα να τα κάνω La Bombonera
-Ντάξ, ας πνιγώ ανάμεσα δεν με νοιάζει...
-Υπερβολή. Άσε που σε 30 χρόνια θα είναι ''Το μακρύτερο στήθος στον κόσμο''
-Αν δεν τα δω σκετα δεν πιστευω τιποτα. Την εχω πατησει ετσι.
-Φωνάρα!!!
-Η καλύτερη Αγγλίδα που έχω δεί ποτέ μου. Από το Sheffield. Μα αφού έχω πάει στο Sheffield και τέτοια  μπαλκόνια δεν έχω δεί πουθενά...
-Πολύ Καλό για Αγγλάκι, πολύ καλό! Πρέπει να είναι άλλου γένους από τους ξεδοντιάρηδες.
-Τι στομα ειναι αυτο Παναγια μου? Σαν μπετονιερα ειναι!!!
-Tελικα τι ειναι καλυτερο? φανταστικα βυζια ή υπεροχος κολος?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...