Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΤΕΡΕΟ-ΦΟΝΙΚΟ

Τι όμορφο Σαββατιάτικο πρωινό. Η πόρτα του μπαλκονιού μισάνοιχτη και μια γλυκιά μελαγχολική βροχή χαϊδεύει τ αυτιά μου την ώρα που ξυπνώ. Δεν θέλω να σηκωθώ από τα σκεπάσματα. Το σώμα μου τριγυρίζει από το ένα σημείο του κρεβατιού στο άλλο σαν να ψάχνει νέους ονειρεμένους προορισμούς. Το απόλυτο χουζούρεμα. Πλιτς πλατσ γκλινγ γκλονγκ, η βροχούλα να πέφτει πάνω στα τσίγκινα υπόστεγα και να μου χαρίζει τον ήχο μιας ξεχωριστής νοσταλγικής συναυλίας. Με ξαναπαίρνει ο Μορφέας στη αγκαλιά του. Τι απόλαυση. Αχ να έβλεπα και ένα ωραίο όνειρο.... 

ΜΠΑΜΠΟΥΝΜΠΑΜΠΑΝΜΠΑΝ!! ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ. ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ. Ποιος τόλμησε να διακόψει όλη αυτή την ονειρεμένη συνωμοσία. Ξύπνησα έντρομος. Ανοίγω τέντα το παράθυρο και βγαίνω έξω. Τι να συμβαίνει? Ο Πακιστανός απέναντι έχει ντέρτια. Το made in China στερεοφωνικό του δολοφονούσε το ονειρεμένο μου πρωινό. Θα κάνω στερεο-ΦΟΝΙΚΟ. Τι να του πετάξω? Γαμώτη τα χρειάζεται όλα θα μου πεί κι ευχαριστώ .Το CD του εντωμεταξύ παίζει ένα συνονθύλευμα από κλαρίνο, αλαλαγμούς ιμάμη, κραυγές αμαρτωλών μουσουλμάνων που τις πετροβολούν, και τουμπελέκι. Μα τον Αλλαχ ήμαρτον. Τι να κάνω τώρα? Στο μυαλό μου αμέσως όμως, ήρθε η καταστροφή από το πάρτι του προηγούμενου Σαββάτου όπου η γειτονιά δεν κοιμήθηκε μέχρι τις 6. Βάζω την ουρά στα σκέλια και μπαίνω μέσα. Εντάξει μωρέ. Μια χαρά είναι η μουσική. Λίγο ιδιαίτερη. Πως να το λένε το συγκρότημα άραγε?
Μήπως... Ισλαμα-BAND....?:Ρ:Ρ:Ρ

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...