Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΙΖΕΡΙΑ ΚΑΙ ΓΥΦΤΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Άλλο ένα απλό παράδειγμα, μιζέριας και γυφτιάς των Ελληνικών επιχειρήσεων που θέλουν να προβάλουν και την εξυπηρέτηση προς τον πελάτη ως το δυνατό τους σημείο, είναι και γνωστο πολυκατάστημα. Το κατάστημα αυτό λοιπόν, που παρεμπιπτόντως έχει εκπαιδεύσει τους υπαλλήλους του να σε γλύφουν μέχρι αηδίας και να σε ρωτάνε και φωναχτά κάθε 3 δευτερόλεπτα:'' ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΑΤΕ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΑΑΣ?'' είναι το point κραξίματος για σήμερα. Προσπαθούν με το ζόρι να είναι ευγενικοί αλλά νιώθεις στα μάτια τους ότι η Γκεστάπο-εργοδότης παραμονεύει από πάνω να τους πάρει το κεφάλι, έτσι και δεν σου κάνουν τεμενάδες. Τέτοιες ευγένειες να τις χέσω. Αλλά δεν φταίνε οι υπάλληλοι. Φταίνε οι διάνοιες που έχουν σπουδάσει στο εξωτερικό Executive Diploma in Human Resources μαλακίες, δηλαδή το πως να κάνεις τους υπαλλήλους σου να σε μισούν και να τους βγάζεις το λάδι προσπαθώντας να κερδίσουν μισό ευρώ παραπάνω για την επιχείρηση, ενώ οι πελάτες σου τους λυπούνται...


Θεέ μου σ ευχαριστώ που δεν με προσέλαβαν όταν είχα δώσει βιογραφικό να πάω σαν πωλητής εκεί μη έχοντας δουλειά σαν νέος γραφίστας. Σ ευχαριστώ που δεν είχα τα προσόντα πυρηνικού φυσικού που μου ζητούσαν για να ξέρω να πουλάω μολύβια. Τες πα. Άλλο είν το θέμα αλλά μια και το θυμήθηκα κι έχω και νεύρα θα τους πάρει ο διάολος από παντού.
Που λέτε λοιπόν το καβουρντιστήρι P.C μου πριν κανα 6μηνο παρέδωσε πνεύμα και έπρεπε να φάει format και αλλαγή σκληρού επειγόντως. Πάω εκεί το βλέπουν, ναι off, αλλάζουμε δίσκο και φόρτωμα windows. Ωραία πόσο?
- Εμ 45 ο δίσκος 45 το format και 45 να βάλω νέα Windows.
- Μα ρε παλικάρι έχω αγοράσει Windows γιατί να μου τα χρεώσεις?
- Ε είναι που θα τα φορτώσω...
- Καλά τώρα για format και Windows 90 ευρώ?
- Ε εντάξει, δεν θα σας τα χρεώσω τα Windows... (μου κανε χάρη)
Ο χλιμίζουρας υπάλληλος ρίχνοντας άδεια για να πιάσει γεμάτα μου πέταξε το δόλωμα, δεν τσίμπησα και γλίτωσα το 45αρι. Αν πήγαινε ο ασχετίδης όμως το 45αρι το τρωγε απο πίσω. Λαμογιά Νο ένα. 
Μετά 6 μήνες λοιπόν το P.C. επαναπαραδίδει πνεύμα και το ξαναπάω Πλαισιο.
- Ξέρετε ο δίσκος είναι κατεστραμμένος. Θέλετε νέο δίσκο.
- Ωραία. Φτιάξτο.
Το φτιάχνει. Άντε 45+45 πάλι. Μετά θυμάμαι ότι ο δίσκος έχει εγγύηση. Του το λέω.
- Ναι να το δούμε. Α έχετε δίκιο να σας αλλάξουμε το δίσκο.
- Μα ρε φίλε αφού έβαλα δίσκο. Και δώσε μου τα λεφτά μου καθώς και τα λεφτά της επισκευής γιατί υποτίθεται ότι πλήρωσα φορματ και το P.C ξαναχάλασε από φταίξιμο δικό σας γιατί μου βάλατε ελαττωματικό δίσκο.
- Α όχι  δεν πάει έτσι, εμείς εγγυόμαστε εργασία για 3 μήνες..(!) και εφόσον δίσκο σας δώσαμε, δίσκο θα πάρετε.
- Τι λε ρε φίλε? 3 μήνες εγγυάσαι?. Είσαι επαγγελματίας. Φαίνεται.
Κοίτα να δεις κι εγώ λεφτά σου έδωσα λεφτά θέλω να πάρω.
- Μα δεν πάει έτσι κύριε μου.


Ο τόνος της φωνής τους αλλάζει όταν τους ζητάς χρήματα κι από γλυψιματικός, γίνεται κοφτός δυσκοίλιος. Τέλος πάντων τα βρίσκουμε με το να μου δώσει μια δωροεπιταγή.
- Άντε καλά. Πάλι σε σας θα πάνε τα λεφτά αλλά τι να κάνω τώρα.
- Τι να κάνουμε κύριε. Ορίστε μια επιταγή 20 ευρώ...
- ???? Τι 20 ευρώ ρε φίλε. Εγώ έδωσα 45.
- Ναι αλλά η τιμή του δίσκου έπεσε μέσα σε έξι μήνες από 45 στα 20 ευρώ (!!!!!)
- ΟΡΙΣΤΕ? ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ? ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΕ ΣΕ 6 ΜΗΝΕΣ 20000 ΕΥΡΩ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΝΕΣ?
Σιωπή εις το ακροατήριον. Και πάμε στη γνωστή φράση που ακούς μόλις ο υπάλληλος στριμωκωλιάζεται.
- Εμ ξέρετε, αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας μας...
Να χέσω την εταιρία σας ρε τσιπηδες που πάτε να γλιτώσετε 20 ευρώ, που από αυτά τα 20 τα 10 πάνε σε σας. καραγύφτοι. Να σας χέσω πατόκορφα. Και δεν είναι το 20ευρω. Χέστηκα. Η μιζέρια αυτή είναι που με χαλάει. Ήθελα να ξερα, είναι πολύ δύσκολο να σκεφτείς ότι, εντάξει το παιδί, του γαμήσαμε το PC μιά φορά, έχει δώσει συνολικά 200 ευρώ που τα μισά ήταν από λάθη δικά μας, ας του δώσουμε τουλάχιστον πίσω τα λεφτά του προϊόντος. Όσο το πήρε. Και πάλι πελάτης μας θα ναι. Αλλά όχι.
Η ΜΙΖΕΡΙΑ ΚΑΙ Η ΓΥΦΤΙΑ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΠΑΤΟ ΚΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ. ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ Η ΑΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ Η ΕΥΓΕΝΕΙΑ, Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ, Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ, Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ. ΟΛΟΙ ΣΕ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑΕΥΡΩ. ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑ.

Υ.Γ. Αγαπητό 'κατάστημα. Σου είπα ότι θέλω να φτιάξω ένα μινι studio σπιτι μου με έπιπλα , PC σούπερ WOW, με εκτυπωτή και σκανερ? Α θέλω και μια κάμερα. Συνολικά 1850 ευρώ περίπου. Θα τα πάρω αλλά όχι από εσάς. Εσείς κρατήστε το 20ευρω, μια δυσφήμιση στο ίντερνετ και μια καταγγελία στο ΕΚ.ΠΟΙ.ΖΩ
Φιλικά.

Υ.Γ. 2 (Refresh) Νέα απ το μέτωπο. Τελικά το κατάστημα ασχολήθηκε με την περίπτωση μου και  αποφάσισε να μου δώσει όλο το τρομερό ποσο των 45 ευρώ.  Ε ρε κράξιμο που θέλουν τελικά. Πάντως τους αναγνωρίζω ότι ασχολήθηκαν αμέσως μετά το παραπονιάρικο e-mail μου. Ετσι λοιπόν πατάω κι εγω Pause στο κράξιμο. Προς το παρόν, μέχρι την επόμενη στραβή....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...