Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΠΑΘΕ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΚΙ ΕΓΙΝΕ GAY

Είδηση της ημέρας:
Λοιπόν, κοιτάξτε τί έπαθε εδώ το παλικάρι ο Chris. Εκεί που είχε τη δουλίτσα του, την κοπελίτσα του, και μπεκρούλιαζε στις παμπ με τα φιλαράκια του ως γνήσιο Αγγλόπουλο, τσούπ, στα καλά καθούμενα του ήρθε ο Ασλάνης σφοντύλι. Η εφημερίδα Mirror που επιμελήθηκε το ρεπορτάζ λέει :
'' Το 2005 είχα έναν έντονο τσακωμό με την κοπέλα μου και χώρισαμε. Για να ξεχαστώ πήγα με τους φίλους μου σε μια παμπ. Το απόγευμα πήγα να παίξουμε μπάλα όταν ξαφνικά ένιωσα πόνο σε όλο μου το κορμί και αμέσως μετά τα πάντα μαύρισαν.''
Ακούστε ρε παιδιά. Απ τη στεναχώρια του με τη γκόμενα, πήγε τα κοπάνησε και μετά πήγε για μπάλα. Κι εκεί του ρθε το εγκεφαλικό. Α θα το κόψω το μουντιαλιτο δεν γίνεται. Ειδικά άμα έχω χωρίσει. Για να δούμε τι λέει παρακάτω

"Το πρώτο πράγμα που θυμάμαι όταν άνοιξα τα μάτια μου ήταν η μητέρα μου που στεκόταν πάνω από το κρεβάτι του νοσοκομείου. Όταν οι φίλοι μου με επισκέπτονταν διαπίστωσα πως δεν είχα να πω κάτι μαζί τους. Δεν με ενδιέφερε πλέον το ράγκμπι, ούτε να παρακολουθώ ποδόσφαιρο, ούτε να πηγαίνω σε παμπς''
Χριστέ μου, τι κατάρα του ριξες του παλικαριού. Φτου φτου μακριά από μας. Φανταστείτε είναι σα να χει την Τρίτη, Αρσεναλ - Ολυμπιακός και εγώ να παίρνω τη Μαρίνα τηλέφωνο να ρθει να μου φτιάξει τα νύχια. Και να μου πει και όλες τις ιστορίες με τις πελάτισσές της, για τις λίμες, τα πετσάκια, το πεντικιούρ και τις 652 αποχρώσεις μανό. ΜΑΝΟύλα μου. Και συνεχίζει ο άμοιρος...

"Όλοι μου έλεγαν πόσο έχω αλλάξει, πόσο σαρκαστικός έχω γίνει αλλά εγώ ένιωθα φυσιολογικά. Έτσι, ξέκοψα από τους παλιούς φίλους μου που δεν αποδέχονταν αυτό που πλέον είμαι", συμπληρώνει...''
 Ε τώρα ρε φίλε γιατί χαλάστηκες?. Φυσιολογικό είναι να αντιδράσουν έτσι. Αμα μου ρχόταν εμένα ας πούμε ο φίλος μου ο Χρίστος στο σπίτι να παίξουμε κιθάρα, βαμμένος με σκιά και λιπ γκλος, δεν θα του λεγα, ''Ρε μαλάκα πως έγινες έτσι?'' Εσύ γιατί τα απέκοψες τα φιλαράκια σου έτσι απότομα? Βρε μπας και τους τη χώθηκες κι άρπαξες καμμια χυλοπίτιους? Για τελείωσέ μας λοιπόν το story...

''Άρχισa να καταλαβαίνω λοιπόν ότι είμαι gay όταν είδα μια διαφήμιση με έναν άνδρα που με τράβηξε σεξουαλικά. Ξετρελάθηκα όταν τον είδα. Μάλιστα, τους τελευταίους 18 μήνες διατηρώ δεσμό με έναν 19χρονο.''
Πουτάνες διαφημίσεις μας έχετε κάνει πλύση εγκεφάλου. Γκέι θα γίνουμε όλοι στο τέλος. Καλά ρε κεφτέ κι εσύ διαφήμιση έπρεπε να δεις για να  καταλάβεις ότι το γυαλίζεις το πόμολο?. Τόσους φίλους είχες όλοι νο κούκου σου καναν? Τες πα. Α και το χτύπησες και το πιπίνιον το 19 χρονο. Ε εδώ μαζί σου. Σε χτύπησε που σε χτύπησε η μοίρα να μην χτυπήσεις κι εσύ κάτι?. Σωστός
 
Αυτά που λέτε. Α λέει κιόλας παρακάτω ότι παράτησε τη δουλειά στην τράπεζα κι έγινε κομμωτής.
Ε καλά σιγά το νέο. Θα το συμπεραίναμε σίγουρα μετά απ όλα αυτά. Κι από τη φώτο.
Είδατε λοιπόν αγαπητοί μου τι μπορεί να πάθεις στα καλά καθούμενα. Έχω μια απορία πάντως. Το αντίθετο γίνεται? Δηλαδή να είσαι gay και να πάθεις ένα εγκεφαλικό και να γίνεις straight? Ε λογικά θα γίνεται. Φαντάζεστε να το ξαναπάθει? Θα είχε πολύ γέλιο όταν ξυπνήσει οι γιατροι να τον ρωτήσουν:
- Ξύπνησες Chris? Πως νιώθεις? Είσαι καλά?... Κι αυτός να πεί:
- Καλά είμαι ρε παιδιά. Μόνο που τσούζει λίγο ο κώλος μου...:Ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...