Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ.... TΡΩΕΙ-CASH....

Και επειδή συνήθως ανεβάζω ιστοριούλες, σήμερα θα κοινοποιήσω τα 5 τελευταία πολιτικά μου σχόλια. Έτσι, συμπυκνωμένα για να μην τα ψάχνω...
- Και ξέρετε, λένε οι ειδήσεις, ποιοι επωφελήθηκαν περισσότερο απ την κρίση ε?
Οι κροίσοι....:Ρ
Α ρε πουτάνα ορθογραφία τι συνειρμούς κάνεις ώρες ώρες....
- Τελικά τόσες φορές έχει έρθει η Τρώει-κα στην Ελλάδα και ούτε ένα παραδοσιακό φαγητό δεν τα κεράσουμε τα παιδιά. Ντροπή μας. Αλήθεια αυτό το φαΐ με τα αυγά και τις ντομάτες πως το λένε? Α ναι. Στραπατσάδα. Χμ ταιριάζει. Για το στραπάτσο που μας φέρνουν αυτοί εμείς θα κεράσουμε στραπατσάδα. Δεν πιστεύω να τους ενοχλήσει που θα είναι ωμά τα αυγά και οι ντομάτες? Να με συμπαθούν αλλά είναι επειδή θα μου χουν κόψει το ρεύμα...
- Άγιε μου Βασίλη, όλη τη χρονιά ήμουν καλό παιδί. Πλήρωσα όλους τους φόρους μου, τις έκτακτες εισφορές, το τέλος ακίνητης περιουσίας, το σήμα τελών κυκλοφορίας και όλα. Τα Χριστούγεννα θα ήθελα να μου φέρεις μια καραμπίνα. Σ ευχαριστώ!
- Παρακαλείτε ο συγγραφέας του Kama Sutra να προσθέσει στο βιβλίο του και την στάση πληρωμών. Οι Έλληνες θα την χρησιμοποιήσουμε σύντομα. 
- Δεν έχουμε ναυαγήσει απλώς. Μας έχουν κλέψει τα σωσίβια και μας κάνουν και πατητές οι.... καταπατητές.:Ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...