Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

ΕΛΑΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Στα 12 χρόνια που εργάζομαι έχω πάρει σε δεδουλευμένα γύρω στις 200000 ευρώ. Λοιπόν τα έχω ξοδέψει όλα. Το ΦΠΑ που πλήρωσα για όλα όσα αγόρασα ήταν κάπου στις 36000 ευρώ τα οποία πήγαν στο κράτος. Αν προσθέσω και τα έξοδα σε κρατικές υπηρεσίες δηλαδή, ρεύμα, νερό, τηλέφωνο, βενζίνες, διόδια κλπ κλπ. πρέπει να φτάνουμε αισίως γύρα στις 50000. Έτσι με πολύ πρόχειρους υπολογισμούς. Δηλαδή όλα αυτά τα χρόνια έχω δώσει το 1/4 των εισοδημάτων μου στο κράτος, για να απολαμβάνω τους υπέροχους Ελληνικούς δρόμους, την άμεση εξυπηρέτηση στο ΙΚΑ, το καταπληκτικό αίσθημα ασφάλειας λόγω της Αστυνομίας, καθώς και την υποδειγματική Παιδεία που μου χάρισε. Κι όλα αυτά ΔΩΡΕΑΝ ε? Τώρα το κράτος λέει ότι όλα αυτά που μου παρείχε τα πήρα στην φτήνια και χρειάζεται να του δώσω και ένα επίδομα αλληλεγγύης, να αυξήσει το ΦΠΑ όπου μπορεί καθώς και να του δώσω λεφτά για το γεγονός ότι έχω σπίτι....
Ε-Λ-Ε-Ο-Σ. ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ? Στην Τουρκοκρατία να ζούσαμε, ένα Κεφαλικό φόρο 10% θα πληρώναμε και οκ. Εσεις το φτάσατε 25% και το βαρέλι δεν έχει πάτο. Ε ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΛΛΟ. ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ 400 ΕΥΡΩ. ΕΛΑΤΕ. ΚΕΡΝΑΩ ΚΑΦΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...