Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

ΤΟΝ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΗ ΦΙΛΗΣΕΙ

Η είδηση της ημέρας:
Ακούστε αυτό αγαπητοί μου αναγνώσται. Γιαγιούλα ονόματι  Helen Staudinger ετών ενενήκοντα δύο έφαγε μεταεμμηνοπαυσιακό σκάλωμα και ήθελε να φιλήσει το γείτονά της τον κύριο Dwight Bettner. Λεπτομέρειες πως και τι δεν ξέρω, αλλά ο Ντουάιτ δεν της έκατσε και η κυρα Λένη τα πήρε κράνα. Ε ναι σου λέει ρε μαλακοπίτουρα, μου 'ρθαν καύλες μετά μισό αιώνα και εσύ δεν μου κάθεσαι? Τώρα θα δεις.
Τι έκανε λοιπόν, πήγε πήρε τ όπλο της και άρχισε να πυροβολεί το σπίτι του lover.
Μπράβο grandma. Αυτά είναι κότσια. Σε γουστάρω.
Ο lover όμως τα χασε με το σουξέ που είχε και πήρε την μπατσαρία να τον σώσει...


- Ναι γεια σας. Αστυνομία?
- Ναι παρακαλώ τι θα θέλατε?
- Εμμμ είναι μια κυρία εδώ δίπλα, γειτόνισσα, 92 ετών και έχει πάρει μια καραμπίνα και μου πυροβολεί το σπίτι.
- Ε?
- Ε ναι, αλήθεια.
- Τι παίρνετε κύριε μου? Κόψτε τα σας χαλάνε.
Τέλος πάντων, μετά από μεγάλη κουβέντα ο Ντουάιτ, έπεισε τους μπατσαίους να έρθουν να τον σώσουν. 
Αυτοί κατέφθασαν και συνέλαβαν τη ξαναμμένη γιαγιούλα.
Ερώτησαν κατόπιν τον Άδωνι τι της έκανε....

- Τίποτα ρε παιδιά, απλά μερικές φορές πήρα τα σκουπίδια της έξω και υποθέτω ότι με παρεξήγησε..
- Μήπως της κλείσατε το μάτι?
-  Τι να της κλείσω ρε παιδιά, 92 χρονών γιαγιά είναι, πιο πιθανόν θα ήταν να της κλείσει και τα δύο μάτια ο χάρος, παρά εγώ το ένα...:Ρ  
Έτσι η καημένη η γιαγιούλα, εμπουζουριάσθη εις την ψειρού χωρίς φιλί, χωρίς καρδιά, χωρίς τίποτα. Κρίμα. Στεναχωρήθηκα. Τώρα που τη βλέπω και στη φώτο, οκ γλυκούλα είναι αλλά ως γιαγιά. Ε είχε ένα δίκιο ο Ντουάιτς που δεν της έκατσε. Και φαντάζεστε να την έβλεπε κανα βράδυ απότομα στο κρεββάτι του.?  Εγώ πάντως, να με συγχωρείς γιαγιά, αλλά αν το κανες αυτό, εκτός από το ότι δεν θα σου καθόμουνα, θα σε πυροβολούσα κιόλας...:Ρ:Ρ:Ρ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...