Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΙ.........

Μου τη δίνει...
- Να μου κλέβουν τη σειρά στο σουπερμάρκετ
Σε βλέπω κυρά Κατίνα, άσε που κάνω το μαλάκα γιατί σε λυπάμαι
- Να βλέπω στις εκπτώσεις προσφορές της τάξης του 70% και πάνω. 
Δηλαδή ρε μπουρτζόβλαχε τόσο καιρό μου πούλαγες με 70% και πάνω κέρδος τις κινεζιές που φέρνεις? Και εγώ πρέπει να χαρώ τώρα και να σπεύσω? Ουστ
- Να μου πλασάρει ο φαρμακοποιός φάρμακα που δεν χρειάζομαι. 
Αρκετά δεν βγάζεις ρε φίλε φαρμακοτρίφτη? Δώσε μου τουλάχιστον αυτό που πρέπει.
- Να με κοιτάνε αφ υψηλού κάποιοι που θεωρούν τον εαυτό τους σπουδαίο επειδή έχουν λεφτά.
Άραξε μεγάλε. Το ότι αγόρασες επιτέλους σακάκι δεν σημαίνει ότι έγινες κάποιος. Ο ίδιος μαλάκας που ήξερα στο Λύκειο είσαι. 
 - Να μην μπορώ να βρω γιατρό στο ΙΚΑ τη μέρα που θέλω
Ξερετε, αρρώστησα. 
Ε και? Σ ένα μήνα. 
Μα τη βγάζω δεν τη βγάζω. 
Ε και? Σ ένα μήνα.
Μα πληρώνω 15 χρόνια εισφορές.
Ε και? Σ ένα μήνα. Και αν δεν έχουμε απεργία....
- Να βάζει επίλογο σε μια είδηση ο δημοσιογράφος την άποψη του και να την πλασάρει ως ''αντικειμενική''  
Κύριε μαλάκα φαίνεσαι. Δεν μας ενδιαφέρει η γνώμη σου.
- Να ανακαλύπτουν φανταστικές χρεώσεις οι εταιρίες κοινοχρήστων
Άκου ασφάλεια ασανσέρ. Ναι άμα κοπεί το σύρμα θα μου πληρώσετε το νοσοκομείο. Καλά.
- Που κάποιοι μετ αθάνατον θεωρούνται ήρωες ενώ ζωντανούς τους έβριζαν 
Ο μεγάλος Ηγέτης, ο πρώην κλέφτης. Μνήμη χρυσόψαρου έχουν ορισμένοι
- Να μου λένε έκπληκτοι πελάτες ''πόσα θες? σιγά τη δουλειά που έκανες. 5 λεπτά θα σου πήρε'' Χωρίς να ξέρει καν τι έχω κάνει...
Εσύ όμως στη δικιά σου δουλειά το κάνεις ευχαρίστως. Χλιμίτζουρα.
- Που δεν έχουν παράθυρα τα καζίνο.
Γιατί ρε παιδιά? Δεν έχετε ωραία θέα? Α δεν θέλετε να βλέπω αν ξημέρωσε για να συνεχίζω να παίζω. Οκ. Γαμιέστε
- Να βλέπω σκυλάκια δεμένα σ ένα σημείο για το υπόλοιπο της ζωής τους.
Αν δεν έχεις χώρο ρε φίλε άστο το ζωντανό. Πάρε ένα αρκουδάκι.
 - Να έχει 50-60 ευρώ η ντάνα τα λουλούδια απ το νεκροταφείο στα μπουζούκια
Τουλάχιστον να μην μύριζαν λιβάνι θα ήταν κάτι, πέρα απ την κοροϊδία



 - Που με παίρνουν τηλέφωνο από την τράπεζα με απόκρυψη.
Κύριε τραπεζίτη αν αλλάξω τηλέφωνο μην με παρεξηγήσετε...
- Που εταιρίες χρέωναν το ρεύμα στο δήμο μου για τις φωτεινές ταμπέλες στο δρόμο
Γιατί δεν μου ζητήσατε μια μπαλαντέζα ρε παιδιά?
- Που ο εργολάβος έβαλε φτηνά υλικά στην πολυκατοικία μου.
Μπράβο μεγάλε. Κέρδισες 20-40-100-200 χιλιάρικα και θα σε βρίζουμε αιωνίως. Τι τώρα δεν έχεις δουλειά? Κρίμα...
- Που κάποιοι κάνουν γάμους υπερπαραγωγές για να μπουν στο μάτι φίλων και συγγενών
Ακριβή η φιγούρα φίλε. Ιδίως όταν κάνεις 5 χρόνια να ξεπληρώσεις τα ροζ πετσετάκια της δεξίωσης. Αλλά ναι αξίζει αφού ο Θείος Λευτέρης θα πει:  Ααααα άρχοντας ο γαμπρός
- Που τα παιδικά ρούχα φίρμες κοστίζουν πιο πολλά λεφτά απ των ενηλίκων.
 Άλλος παιδί δεν έκανε μόνο η Μαριώ το Γιάννη. Ηρεμήστε. Ναι τα πάντα για το παιδί αλλά μην τους αφήνετε να εκμεταλλεύονται την αδυναμία σας. Η τη ματαιοδοξία σας καλύτερα.
- Που οι εταιρίες Antivirus βγάζουν ιούς οι ίδιες
Μετά παραπονιούνται γιατί κατεβάζουμε δωρεάν προγράμματα απ το ίντερνετ
- Που στις τουαλέτες έχουν μηχάνημα με αέρα, αντί χαρτί για τα χέρια
Ρε μεγάλε ξέρεις πλένω και τα μούτρα μου εκτός απ τα χέρια. Και έχω πιει, δεν έχω όρεξη για επικύψεις.
- Να διαμαρτύρονται για τις χωματερές κάποιοι που ξήλωσαν το μισό δάσος για να χτίσουν αυθαίρετο 
Και μετά βγαίνουν στην TV και λένε: Μακρυά από μας και όπου θέλουν ας πάνε. Ουστ ρε Ελληνάρα καραγύφτο. Στη πόρτα σου θα τα φέρω
- Να βλέπω πουλάκια σε κλουβιά στα μπαλκόνια.
Ο Θεός τους έδωσε φτερά για να πετάνε. Κάτι που εσύ ίσως δεν καταλαβαίνεις. Άστα ελεύθερα πια.
- Να κάνουν κωλοτούμπα οι οπαδικές αθλητικές εφημερίδες
Κυριακή: Θα τους πατήσουμε κάτω. Για 5 γκολ. Μπορούμε. Εμπρός παλικάρια μας.
Δευτέρα: Μας έσφαξαν. Μας μας πούλησαν. Μας βίασαν. 0-4 αντί για 256-0. Βράζει ο λαός μας
- Να αγοράζω κάρτα WhatsUp 10 Ευρώ και να έχω υπόλοιπο 8.90 Να γράφεις στην κάρτα, ότι πουλάς κύριε μαλάκα. Άντε γαμηθείτε εσείς και τα ψιλά σας γράμματα
- Να με ρουφιανεύει συνάδελφος μου για να πάρει προαγωγή 
Μπράβο ρε Αρτέμη Μάτσα. Τώρα που θα πάρεις και προαγωγή θα σε εκτιμούν όλοι. Α μην ξεχάσεις να πεις και στα παιδιά σου τα ρουφιανιλίκια σου. Έλα μην ντρέπεσαι... 

Μου τη δίνουν όλοι και όλα αυτά. Και πολλά άλλα.
Και μας τα έχουν κάνει και τα έχουμε κάνει και μεις και όλοι.
Άλλοι περισσότερο άλλοι λιγότερο.
Ας είμαστε περισσότερο άνθρωποι και λιγότερο λαμόγια.
Τουλάχιστον.....

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

se niothoooo.. apolitaaa! proistoriki dimosieusi alla simera s anakalpsa...

Laburdius είπε...

να σαι καλα...ποτε δεν είναι αργα....!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...