Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

ΣΟΡΙ ΚΟΠΕΛΙΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΔΩΣΩ

Ντριιιιιιιιννννν. Τελέφωνον. Ποιος να ναι άραγες? Ε ποιός να ναι. Ο παντοτινή σας φίλη που δεν σας ξεχνά ποτέ. Η τράπεζα.
Με καλούν για καθυστέρηση της δόσης δανείου, για το αμάξι που αγόρασα πριν 3ετίας. Το αμαξάκιον έχει πληρωθεί χρυσό απ ότι καταλαβαίνετε, οι 38 από τις 48 δόσεις έχουν εξοφληθεί κι από δω και μπρος θα ντυθώ γαμπρός. Δηλαδή η φίλη μας η τράπεζα εισπράττει γαμησιάτικα. Τουτέστιν τα κέρδη της.

Ε δεν λέω να μην κερδίσει κι αυτή κι από τη στιγμή που βάλαμε την υπογραφή μας όπως λέει κι άλλη καλή και πονόψυχη φίλη μας η Ανγκελα, πρέπει να την τηρήσουμε. Οκ. Δεν είπα όχι.


Αλλά εδώ γεννάται το παράλογον του θέματος. Εφόσον με την καθυστέρηση κερδίζεις τόκους, γιατί με παίρνεις και με πρήζεις? Δεν το χω καταλάβει ακόμα. Και είπα να θέσω τα ερωτήματα αυτά, στην αγαπητή κοπέλα που ανέλαβε την άχαρον τούτη αποστολή.

- Γεια σας ο Κυριος Παναγιώτης
- Μάλιστα ο ίδιος
- Για την ασφάλειά σας η συνομιλία αυτή καταγράφεται
- Τέλεια!
- Σας καλώ από την εταιρία Κύκλος όπου συνεργάζεται η τράπεζά σας να σας ρωτήσω αν τακτοποιήσατε τις 2 δόσεις που χρωστάτε
- Ναι κοπελιά μου πριν 3 μέρες έδωσα 330 ευρώ τη μια δόση αλλά μάλλον δεν έχει φανεί στα στοιχεία σας
- Α μάλιστα ωραία. Πότε βλέπετε να τακτοποιείτε και την επόμενη.?
- Όποτε έχω λεφτά
- Δηλαδή?
- Τι δηλαδή? Είναι απλό. Όταν έχω λεφτά θα βάλω και την επόμενη. Αλλά να σε ρωτήσω κάτι ρε κοπελιά μιας και η συνομιλία καταγράφεται και θα τ ακούσουν και άλλοι εκτός από σένα?
- Βεβαίως.
- Η τράπεζα με την καθυστέρηση δεν μου βάζει προσαύξηση στην δόση?
- Ναι
- Δεν κερδίζει η τράπεζα με την καθυστέρηση?
- Εεε ναι.
- Άρα από τη στιγμή που κερδίζει δεν έχω καταλάβει, ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑΤΕ? Και κερδίζετε Και μας παίρνετε τηλέφωνο στη δουλειά για να μας ζητήσετε το λόγο γιατί κερδίζετε? Πάτε καλά?
- Εμμμ ξέρετε είναι η πολιτική της τράπεζας τέτοια (η γνωστή απάντηση μόλις τα πράγματα στριμοκωλιάζουν)
- Δηλαδή να σου πω. Να καταλάβω ας πούμε ότι είμαι στην αρχή κι έχω πληρώσει 5-6 δόσεις και καθυστερώ. Μια ανησυχία καταλαβαίνω ότι την έχεις. Αλλά εφόσον έχω δώσει 38 έχεις βγάλει ήδη τα λεφτά σου κι από δώ και μπρος κερδίζεις, δεν πιάνω τον λόγο που γίνεται αυτό το τηλεφώνημα. Κι αν στο θέσω και αλλιώς εσύ με απασχολείς 5 λεπτά κάθε μήνα απ τη δουλεία μου. Επί 38 μήνες έχουμε και λέμε, 38χ5/60+5%χ45$45= 180 λεπτά περίπου. Δηλαδή 3 ώρες. Εγώ ξέρεις πόσα παίρνω την ώρα σαν γραφίστας για μια δουλειά? 35 ευρώ. Άρα επί 3 ώρες μας κάνει 105 ευρώ. Σας πήρα ποτέ εγώ να σας τα ζητήσω?
- Μα τι λέτε (της έκαψα τον εγκέφαλο)
- Τι λέω?
- Ε δεν πάει έτσι.
- Πως δεν πάει. Τέλος πάντων να στο ξεκαθαρίσω. Δεν έχω πρόβλημα. Παίρνε με όποτε θες. Δεν με νοιάζει. Ο μόνος λόγος όμως που το σηκώνω είναι για να έχεις εσύ δουλειά αλλιώς δεν θα το σήκωνα ποτέ. Είμαστε εντάξει? 
- Εεε....ναι Εντάξει!!

- Καλημέρα

Αυτός που λέτε ήταν ο διάλογος με την αγαπητή κοπελίτσα. Έχω παρατηρήσει πάντως ότι μ αρέσει πάρα πολύ να εμπλέκομαι σε τέτοιου είδους συζητήσεις. Με Τράπεζες, με εταιρίες κινητής κλπ κλπ. Δεν ξέρω ρε παιδί μου αλλά ξεδίνω. Όποτε έχω νεύρα, γουστάρω να πάρω μια τράπεζα να τα χώσω. Το αυτό έγινε και σήμερα. Να με συγχωρείς κοπελιά που σου φώναξα αλλά εκτός απ το να σας δίνω, πρέπει και να ξεδίνω...:Ρ





3 σχόλια:

anna είπε...

Άρχοντας!

elPre είπε...

Σωστότατος!
Αν έχεις κι άλλες τέτοιες εμπειρίες να διηγηθείς, κάν' τες ανάρτηση οπωσδήποτε!
Εκτός του ότι τρελάινομαι για τέτοια σκηνικά, να παίρνουμε και ιδέες όλοι μας, να τους τη λέμε μαζικά να τους μπλοκάρουμε, μπας και αλλάξουν λίγο τακτική, γιατί πολύ έχουν αποθρασυνθεί τώρα τελευταία...
Και όχι μόνο οι εταιρίες που χρωστάς κιόλας στο κάτω-κάτω, αλλά και τηλεφωνοπλασιέ, πορτο-πλασιέ, δρομο-πλασιέ κάθε είδους -κινητής, σταθερής, ίντερνετ, ασφάλειες, κλπ- που προσπαθούν με κάθε τρόπο να σε βάλουν να υπογράψεις (ναι, ακόμα και τηλεφωνικώς!) συμβόλαιο με τα αφεντικά τους.

Laburdius είπε...

Εεεεεετσ... Θα χω κι άλλες οπωσδηποτε στο μέλλον γιατι μ εχουν τρελάνει στο τηλέφωνο. Σκέφτηκα να ξεκινησω εναν διάλογο με το που μου πει το ονομα της η κοπελιά να τη ρωτήσω: Εχεις facebook? Κι οτι προκύψει στην κουβέντα..:Ρ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...