Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

ΜΕ ΘΕΛΕΙΣ, ΔΕ ΘΕΛΩ, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ, ΣΕ ΘΕΛΩ, ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ..

Το παρακάτω κειμενάκι περιγράφει απόλυτα τις σχέσεις μεταξύ των δύο φύλων

Ήθελα να με θέλεις. Εγώ σε ήθελα κι εσύ έκανες πως με θέλεις ενώ δεν ήθελες. Κι ήθελες να σε θέλω. Κι εγώ σε ήθελα αλλά μετά κατάλαβα ότι τελικά δεν ήθελες. Και είπα αφού δεν με θέλεις εγώ γιατί να σε θέλω? Και δεν ήθελα να σε θέλω. Εσύ όμως είδες ότι σταμάτησα να σε θέλω και άρχισες να με θέλεις ενώ εγώ δεν σε ήθελα. Και σκέφτηκα, τώρα γιατί να με θέλεις ενώ δεν με ήθελες. Μήπως κάνεις πάλι ότι με θέλεις ή τελικά με θέλεις? Κι αν με θέλεις στ αλήθεια πως θέλεις να ξέρω αν σε λίγο καιρό δεν θα θέλεις και θα κάνεις ότι με θέλεις? Κι εγώ τώρα που δεν θέλω πως να αρχίσω να σε θέλω ενώ νιώθω ότι δεν θέλω? Θα θελα να ξερα τι γίνεται. Με θέλεις δεν θέλω, δεν θέλεις σε θέλω, τελείως μπουρδέλο...:Ρ:Ρ:Ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...