Άλλη μια προχωρημένη θεωρία του Laburdius. Το σκεφτόμουν καιρό και περίμενα έτσι λίγο να πήξει στο μυαλό μου η κατάστασις. Έχει να κάνει με το παρκάρισμα. Μου 'ρθε μια μέρα που ήρθε φίλος μου και με πήρε με το αμάξι του να βγούμε. Φτάνουμε κοντά στον προορισμό μας το λοιπόν και ψάχνει να παρκάρει.
- Να εδώ ρε.
- Που? Άσε ρε. είναι γωνία θα μου το φάει κανένας.
- Χμμμ. Οκ.
(περνάει 10 λεπτό περιπολίας)
-Εδώ?
- Μπά απαγορεύεται θα με γράψουν.
- Χμμμ. Οκ.
(άλλο ένα τέταρτο around the clock)
- Εδώ? Να τραβήξω λίγο τον κάδο?
- Μπά θα περάσουν οι σκουπιδιαραίοι και θα μου κάνουν καμιά γρατζουνιά.
- Χμμμ. Οκ.
( πορεία βολή κανα τέταρτο ακόμα)
Τελικά μετά από μιά ώρα με τα νεύρα τσατάλια, αφήνοντας το αμάξι ένα δεκάλεπτο με τα πόδια μακρυά φτάνουμε στο μαγαζί.
Και εδώ ερωτώ. Συμφέρει?
Ας τα βάλουμε κάτω. Εχουμε και λέμε:
Α) Γύρες 1 ώρα με το αμάξι για νόμιμο πάρκινγκ:
Αρνητικά: κατανάλωση βενζίνης, φθορά αυτοκινήτου, ρύπανση περιβάλλοντος, σπάσιμο νεύρων, ποδαρόδρομος, φθορά παπουτσιών, απώλεια χρόνου, κατανάλωση περισσότερου ποτού για καλμάρισμα, απώλεια γκομενακίου που σε περίμενε.
Θετικά: Μείωση κινδύνου ζημιάς, μηδενισμός κινδύνου κλήσης.
Β) Παράτημα σε πάρκινγκ:
Αρνητικά: 10-15-20 ευρώ, περιορισμένο ωράριο σε μερικά, πιθανότητα άσχετου ή λίγδα τύπου να οδηγήσει το αμάξι σου
Θετικά: Λιγότερη κατανάλωση βενζίνης, λιγότερη φθορά αυτοκινήτου, μείωση κινδύνου ζημιάς, μηδενισμός κινδύνου κλήσης, ασφαλές από κλοπή, κέρδος χρόνου, αποφυγή σπασίματος νεύρων και τα συναφή
γ) Παράτημα σε γωνία, στενό, κάδο, απαγορεύεται η στάθμευση, πεζοδρόμιο:
Αρνητικά: κινδύνος ζημιάς, κίνδυνος κλήσης
Θετικά: Λιγότερη κατανάλωση βενζίνης, λιγότερη φθορά αυτοκινήτου, κέρδος χρόνου, αποφυγή σπασίματος νεύρων και τα συναφή, κέρδος χρημάτων πάρκινγκ.
Πώς σας φαίνεται? Κατ αρχήν να πω για την τελευταία περίπτωση οτί είμαι εντελώς αντίθετος σε παρκαρίσματα μπροστά σε γκαράζ άλλων και σε πεζοδρόμια όπου δεν αφήνεις χώρο να περάσει μυρμήγκι.
Αλλά γενικά προς τα πού τείνετε? Να σας πω εγώ? Η 2η περίπτωση φαίνεται η πιο συμφέρουσα ειδικά αν έχεις καινούργιο αμάξι και το ψιλοφοβάσαι. Αλλά το 15άρι μέσο όρο δεν το γλιτώνεις. Προσωπικώς πάντως προτιμώ την 3η περίπτωση γιατί:
Στην Α)
Στις 100 φορές που πάρκαρεις έχεις φάει 100 χ 45λεπτά μέσο όρο άντε 35 άν έχεις και τυχερά, έχουμε κόστος 5 ευρώ περίπου τη φορά Χ100 = 5000. Βάλε και φθορά και κίνδυνο να στουκάρεις πουθενά, άντε 1000 στη φτήνια. Τα ψυχολογικά και τα ποτά και το χρόνο και τη γκόμενα δεν τη βάζω καν
Σουμα: 6000 ευρώ
Στην Β)
Στις 100 φορές που πάρκαρεις Χ 12 ευρώ μέσο όρο=1200 + 2 καθαρίσματα μέσα έξω=30
Σουμα: 1230 ευρώ
Στην Γ)
Στις 100 φορές που πάρκαρεις μία.δυό κλήσεις 2Χ40=80 ευρώ
Στις 100 φορές που πάρκαρεις γρατζουνιές βαθουλώματα .150 ευρώ άντε πες 300 σε κάτι πιο σοβαρό
Σουμα: 380 ευρώ
Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους σε θέμα κόστους. Για να έχουμε όμως την μέγιστη απόδοση πρέπει να ζυγίζουμε τα πράγματα ανάλογα με την περίπτωση. Γιατί θα προτιμήσω ας πούμε να το αφήσω σε πάρκινγκ στην Καρύτση όταν βλέπω μπατσους να τριγυρίζουν και να μην έχει μείνει γωνία ούτε για Smart. Επίσης αν δεν το έχεις με το Ταρζανέ πάρκινγκ, άστο. Θα σου κοστίσει με κάποιο τρόπο....
3 σχόλια:
sto g ksexases kai tin aferesi pinakidon gia 20 meres!!!
epishs na sumplhrwsw oti eimai yper tou na parkareis mprosta se gkaraz allwn. ta perissotera den exoun adeia apo to dhmo kai einai paranoma!!
Ελλαδάρα αθάνατη!
Δημοσίευση σχολίου