Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΔΩΣ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΧΥΜΟΥΣ ΣΟΥ

Με το αγαπημένο μου σκουτεράκι χτες κατεβαίνω Θησείο. Στο σταθμό έχουν κιόσκι κορίτσια από promotion. Μοιράζουν δωρεάν χυμούς. Να κάτι δωρεάν σ αυτόν τον τόπο. Χωρίς να σταματήσω με το σκούτερ αλλά χαμηλώνοντας ταχύτητα, τσακώνω ως σαν σκυταλοδρόμος το χυμούλι που μου προσφέρει η κοπελίτσα. Α τι βλέπω. Νέος χυμός. Πεπόνι. Ωραία! Κινώ να φύγω και κοπελίτσα από Ανατολικό μπλοκ που δουλεύει κι αυτή στο Promotion δεν μ έχει δεί ότι έχω πάρει ήδη χυμό και μου φωνάζει από μακρυά με προφορά Λένινγκραντ κρατώντας ψηλά στο χέρι ένα κουτάκι χυμό.
- ΠΙΠΟΝΙΙΙΙΙ????
Πέφτω κάτω απ το γέλιο πάω να μπω με το μηχανάκι σ ένα μαγαζί απέναντι και της λέω:
- Μόνο Πιπώνει.? Ότι γουστάρεις κάνει....:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ


1 σχόλιο:

mahler76 είπε...

χαχαχαχα κι εμένα μου πρόσφεραν τον ίδιο χυμό αλλά όχι πίπα :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...