Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΟΜΠΕΛ ΚΑΨΙΜΑΤΟΣ

Kαι μια κι έχω γενέθλια σήμερα θα επαναφέρω το θεώρημα της ''Ηλικιακής εξίσωσης'' που είχα γράψει κάποτε γνωστόν και ως ''Λαμπούρδειο''.
Και εξηγώ:

Όταν ο πατέρας μου έγινε 73 εγώ γινόμουν 34. Ήταν γεννημένος το '34 και εγω το '73. Μπα λέω σύμπτωση θα 'ναι. Ας το κάνω με τη μάνα μου...(οιδιπόδειο...:Ρ) 
Λοιπόν η μαμά το 2018 γίνεται 73 γεννημένη το '45. Κι εγώ τότε γίνομαι 45 γεννημένος το '73. Κουφό ε? :Ρ 
Μπορείτε να το δοκιμάσετε κι εσείς και μετά να με προτείνετε για Νόμπελ Μαθηματικών η Νόμπελ Καψίματος...:Ρ 
Κι αν δεν υπάρχει πουθενά αλλού το κατοχυρώνω με την ονομασία ‘’Λαμπoύρδειο θεώρημα’’....


3 σχόλια:

EgoEtsiToVlepo είπε...

Πολυχρονος και παντα ευτυχισμενος να εισαι.

Ε, ενταξει,
αν το παντα σου φανει υπερβολικο...προσπαθησε περισσοτερο και θα τα καταφερεις!!

mahler76 είπε...

polihronos kai polihromos. to testaki me tis ilikies den to vlepw na to kanw, kaika idi me to diko sou haahhaha

Laburdius είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά. Να είστε πάντα καλά. Θα προσπαθήσω θα προσπαθήσω ΕΕΤV. Μahler καντο βράδυ ενώ είσαι πιωμένος....:Ρ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...