Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ

Τι βρίσκει κανείς όταν ψάχνει τα παλιά του mail. Περιγραφή ιστορίας από τη δουλειά, προϊστορική. (ο ίδιος μαλάκας ήμουν και τότε). Πάμε λοιπόν: 

Πρωί με την αυγούλα σκάω δουλειά. Στις 11. Δεν ξύπναγα με τίποτα, δεν θυμάμαι για ποιο λόγο...:Ρ
Εντωμεταξύ μ έχουν γαμήσει στα τηλέφωνα απ τις 9 για κάτι χαρτιά από μια τράπεζα. Δεν τα σηκώνω. Το χειρότερο μου το πρωί είναι να έχω να πάω γιατρό ή εφορία ή να μου χτυπάνε το κουδούνι για να τραβήξω το αμάξι. 
Εμφανίζομαι λοιπόν στη δουλειά και πατάω το κουμπί ν ανοίξει το PC. Περιμένω το μηχάνημα. Αργεί ν ανοίξει γιατί το χω γαμήσει τελευταία να το φορτώνω προγράμματα.. 
Εμφανίζεται το αφεντικό.
- Που είσαι ρε?
- Εεεεε να εδώ
Θέλει να με κράξει που άργησα. Δικαιολογημένα. Κοιτάζει το μηχάνημα
- Γιατί αργεί μου λέει να ανοίξει αυτό ρε?
Απάντηση: Άσε αφεντικό τα χει παίξει. Απ το πρωί είμαι εδώ και περιμένω.....:Ρ:Ρ:Ρ

Ξεχνά το κράξιμο, με κοιτάει, γελάει και λέει: Είσαι πολύ μαλάκας....
Είμαι. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...