Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΥΔΡΟΧΟΟ

Δεν γράφω πολύ για ζώδια γιατί δεν ξέρω αν τα πιστεύω κατά βάθος. Αλλά τα γαμίδια είναι κι αυτά σαν τα φαντάσματα. Δεν πιστεύεις, δεν πιστεύεις και τσουπ μια ωραία νύχτα, να τος ο μπαμπούλας μπροστά σου. Και μετά γάμα τα.  Πας κι αγοράζεις μια πλεξούδα σκόρδα και το Άστρα και Όραμα. Άστα δικέ μου...

Τέλος πάντων πως μου ρθε να γράψω για ζώδια και ειδικά για τον Υδροχόο. Να σας πω. Ήρθε ο Φλεβάριος που λέτε που είναι και ο μήνας του εγκλήματος. Λόγω λοιπόν αυτού του κοινωνικού ξεκατινιασμού που ονομάζεται Facebook ξέρουμε να πούμε ανά πάσα στιγμή πότε ο καθ ένας από τους πεντακόσιους σαράντα φεύγα φίλους μας έχει ψυχοσωματικά, πότε έσπασε το νύχι του παράμεσου της η Γιώτα, με ποιόν γκόμενο χλιμιτζούριαζε χτες βράδυ η Αλέκα, ποιά έχασε ένα στρινγκ στην τουαλέτα του Τζίντζερ κλπ κλπ. Το πότε έχει γενέθλια θα μας ξέφευγε? Και κάθε μέρα εμφανίζεται ελοιπόν η πληροφορία πάνω δεξά στο παραθυράκιον των γενεθλίων. Δεν τολμάς να ξεχάσεις τίποτα πλέον. Σου λένε: Μα καλά δεν το είδες στο Facebook ότι γιόρταζα? Αδικαιολόγητος. Και μπαίνω και κάθε μέρα στο γαμίδι, γαμώ το άλλοθι μου μέσα.


Έτσι λοιπόν τον αγαπητό αυτό μήνα παρατήρησα, ότι έχουν γενέθλια τα άτομα με τα οποία είχα, έχω και μάλλον θα έχω ισχυρούς επικοινωνιακούς δεσμούς. Παρεμπιπτόντως είναι και ο πιο φεύγα μήνας, γιατί του καυλώνει κάθε τέσσερα χρόνια να προσθέτει και μια μέρα. Προβληματικός εξ αρχής. Αυτό εξηγεί μάλλον και το άντε γειά του ζωδίου. Και δεν είναι μόνο ότι βάζει και μια μέρα plus όποτε γουστάρει, είναι και αυτός που έχει τις πιο λίγες απ όλους. Όσο πιο λιγότεροι δηλαδή γεννηθούν αυτό το μήνα τόσο το καλύτερο. Τα άστρα μίλησαν.

Αλλά αρκετά τους έκραξα. Ήρθε η ώρα των θετικών. Τι να πω. Τους αγαπώ. Ήταν η μοίρα μου μάλλον να μπλέξω με τα παιδιά αυτά. Γεννηθείς και ο ίδιος από μητέρα Υδροχόα στον αστερισμό των Διδύμων, όλο αυτό έμοιαζε αναπόφευκτο. Το μπλέξιμο των καμένων. Κι όπως είχε πει κι ένας ωροσκοπικός αναλυτής οι περισσότεροι Υδροχόοι είναι στο ψυχιατρείο. Γιατί άραγε? Ω ρε φίλε. Κι εμένα με βλέπω σε ένα κελί διπλανό....


Ας ξεκινήσω όμως αυτό το ταξίδι αναφερόμενος στον σκόπελο των Υδροχόων την πολυαγαπημένη μου mother. Τι να πεις για τη μαμά. Καρτούν. Νομίζω ότι είναι το κατάλληλο άτομο για να έχεις μαζί σου σε ταξίδι με νταλίκα για Ντίσελντορφ. Μιλάει ακατάπαυστα, πετάγεται απ το ένα θέμα στο άλλο με απίστευτη ευκολία και έχει πάντα μια ιστορία που δεν την ξέρεις. Γελάει συνέχεια, δεν βαριέται ποτέ, αεικίνητη και ακούραστη. Εκτός από το αεικίνητο και το ακούραστο καταλαβαίνετε όσοι με ξέρετε και ειδικά όσοι ξέρετε και τη mother από που πήρα το επικοινωνιακό μου στοιχείο. Γονίδια...


Μετά λοιπόν από αυτό το σοκ, δεν ήταν δυνατόν η συνέχεια να μην ήταν και ανάλογη. Και άρχισα που λέτε να κάνω παρέα με τα κατεστραμμένα αυτά άτομα που γεννήθηκαν στο ζώδιον αυτό του αέρος. Καθόλου τυχαίο βεβαίως βεβαίως ότι κι εγώ ως Δίδυμος είμαι ζώδιο του αέρος, για τους μη γνωρίζοντες κι αν προσθέσουμε κι έναν Ζυγό στη μέση, το οποίο κενό το κάλυψε ο Daddy, καταλαβαίνετε ότι το θέμα του αέρα το εξαντλήσαμε. Δεν είναι οικογένεια αυτή. Είναι σαλάμι του αέρος...

Μετά λοιπόν από αυτή την ενδελεχή ενδοοικογενειακή ανάλυση, ο βοριάς που τ αρνάκια παγώνει, με πήρε και με σήκωσε και στο θέμα φιλία. Σαν Δίδυμος λοιπόν για να μην τους τα φορτώσω και όλα πάνω τους, με έτρωγε ο κώλος μου από τότε για κολλητιλίκια. Την βρίσκω τρελά ρε παιδί μου μαζί τους, γιατί είναι τυπάκια που λειτουργούν πέρα από συμφέροντα, στο μπλα μπλά δίνουν ρέστα, ξέρουν να το γλεντάνε και είναι τέλειοι αν έχετε βίτσιο να βρίσκετε άτομα να θέλουν να συζητούν οποιονδήποτε πνευματικό παραλογισμό σας κατέβει στον εγκέφαλο. Από την άλλη είναι απρόβλεπτοι και ασυμβίβαστοι σε βαθμό μπινελικώματος. Είναι σχεδόν κολλημένοι με αυτό ώρες ώρες, αλλά η πνευματική τους ιδιομορφία είναι τόσο ελκυστικό που σε κάνει εύκολα να το προσπερνάς. Ω ρε φίλε τι ανάλυση έκανα. Μα ποιός είμαι, η Λίτσα Πατέρα?


Α ρε Λίτσα. Δεν λές που δεν ήρθε κι ο μπουμπούκος μαζί. Αλήθεια αυτός τη Σελήνη την έχει στον Μαλάκα? Απλά αναρωτιέμαι. Τες πα. Αν περάσω τώρα στο ερωτικό του θέματος απ όσο ξέρω είναι τύποι που εκτιμούν πολύ περισσότερο την παρέα παρά σε γουστάρουν σαν γκόμενο. Αλλά επειδή το moto μου είναι ότι πρώτα πρέπει να είσαι φίλος με τον άλλο και μετά να αναπτυχθεί το ερωτικό, (έχω βίτσια το ξέρω), είναι ένας συνδυασμός που μου αποφέρει Jackpot. Το πρόβλημα είναι στην μετάβαση από τη φιλία στο ερωτικό, ενώ υποτίθεται ότι οι ρόλοι αλλάζουν, ο Δίδυμος έχει μείνει στη φιλική συμπεριφορά ενώ ο Υδροχόος περνάει στο επόμενο κεφάλαιο. Που θα πάει δεσποινίς Υδροχόα, δεν θα σε πετύχω σε καμιά σελίδα? Φιλιά πολλά σε μια ψυχή. Επίσης δεν θα μου προκαλέσει έκπληξη αν βρω μια μέρα στον τηλεφωνητή μου το μήνυμα: « Αγάπη μου, πάω για  διαλογισμό στο Θιβέτ. Θα γυρίσω σε κάνα 6μηνο, οπότε μάλλον χωρίζουμε.» Και θα μείνω με το κάμα σούτρα παραμάσχαλα. 


Θα μου πείτε τώρα μετά από αυτή την ανάλυση, ρε φίλε είσαι Δίδυμος και έχεις το θράσος να μιλάς για ελαττώματα οποιουδήποτε ζωδίου? Αυτό το πράγμα είναι τουλάχιστον αναίδεια. Δεν κοιτάς τα χάλια σου? Χμμ. Ναι αγαπητοί μου φίλοι. Έχετε δίκιο. Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάμε για σχοινί. Αλλά τι να κάνω. Η φλυαρία και η υπερανάλυση των πάντων είναι κι αυτά μέσα στα ελαττώματά μου...:Ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...