Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΑΜΟΥ. ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ

Με αφορμή βιντεάκι που είδα στο ίντερνετ όπου τυπάκος αποφασίζει να κάνει λάιβ σε γήπεδο πρόταση γάμου στην καλή του και τρώει παγκόσμια χυλόπιτα είπα να πω και γω την ταπεινή μου 
 άποψη περί της αυτής κίνησης. Παρακολουθήσατε και μιλάμε.



Λοιπόν μόλις ανακάλυψα ότι το βίντεο δεν παίζει. Ο Γερμανούλης κατέθεσε μηνύσεις και τα ρέστα και μπλόκαρε την παγκόσμια χυλόπιτα. Έφτασε μέχρι εκεί λοιπόν. Τες πα θα σας το περιγράψω. Είδα εδώ λοιπόν τον χαρούμενο φίλο Γερμανό που σχεδίασε με τόση καψούρα την πρόταση γάμου στη γλυκεία φίλη του, να κάνει την κίνηση. Η αντίδραση της κοπελιάς δεν του άφησε και πολλά περιθώρια. Χωρίς πολλά λόγια είδαμε τη μέρα που σχεδίαζε ότι θα ήταν από της πιο όμορφες της ζωής του να μετατρέπεται σε ολοκληρωτική καταστροφή. Δεν τον κοροϊδεύω τον φίλο ίσα ίσα μου φάνηκε πολύ συμπαθητικός και πραγματικά τον λυπήθηκα. Αλλά. Υπάρχει ένα αλλά στην υπόθεση. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα απ την αρχή. 

Οι εποχές που ζούμε το λοιπόν είναι δύσκολες για όλους και σε συνομιλία που είχα με ταξιτζή μου είπε το εξής: ''Φιλαράκι, δεν υπάρχει μεγαλύτερη μαλακία να κάνεις σήμερα από το να παντρευτείς''. Μάλιστα. Αντιρομαντικόν αλλά βαθυστόχαστον και ρεαλιστικότατον. Τώρα θα μου πείτε, ρε μεγάλε άμα εγώ έχω φάει την καψούρα μου θα σκεφτώ την κρίση που μ έχει γονατίσει? Έτσι που θα μαι γονατιστός επ’ ευκαιρία θα κάνω και την πρόταση γάμου..:Ρ  Σωστός φιλαράκι και εγώ μαζί σου είμαι. Κι εγώ την ίδια μαλακία θα έκανα. Αλλά εις αύριον τα σπουδαία. Τέλος πάντων δεν είναι αυτό το θέμα μας. Το θέμα μας είναι όταν αποφασίζεις να την κάνεις την πρόταση. Τι πρέπει να γνωρίζεις περί του θέματος. 


Πρώτον και βασικόν. Πρέπει να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα πει το ΝΑΙ. Τι? Πως να το ξέρεις? Βρε καλέ μου, αυτά τα πράγματα φαίνονται από χιλιόμετρα. Όταν στο σπίτι, σου έχει σπάσει τη μύτη ο μουσακάς που μαγειρεύει η μάνα σου είναι δυνατόν να κάνεις λάθος και να πεις ότι είναι στιφάδο? Έτσι μυρίζει και ο γάμος. Σα μουσακάς. Άσε που στις 90% τον περιπτώσεων η καλή σου θα έχει φροντίσει να στο περάσει διακριτικά ή και όχι ότι ήρθε η ώρα....:. ''Μπάμπη μου, αν έκανα παιδιά θα ήθελα ένα κοριτσάκι'' , ''Ωραία περιοχή το Παλαιό Φάληρο για να μείνεις''  '' Αχχ κοίτα ένα μονόπετρο''  ''Ο μπαμπάς μου σε συμπάθησε πολύ'' κλπ διάφορα τέτοια που σου δείχνουν το δρόμο για τα σκαλιά της Αγίας Φωτεινής. Παρ όλα αυτά αν τελικά δεν είναι φωτεινόν το σήμα και θες να έχεις τις επιφυλάξεις σου προς Θεού μην κάνεις αυτό που έκανε στο βιντεάκι ο Γερμανάκος. Read my Lips. ΟΧΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΑΜΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ 1000%. 


Σου χαλάω τη φάση ε? Όχι καλέ μου φίλε. Είμαι πολύ υπέρ της πρωτότυπης έκπληξης η της τρελής πρότασης που έχουν κάνει διάφοροι, αλλά να κρατάμε και μια πισινή αν δεν είμαστε και πολύ σίγουροι. Γιατί συμβαίνει και το εξής. Επειδή πολλοί από μας έχουν και πούστικο μυαλό και βλέπουν και το γάιδαρο τους να ψιλοτσινάει, αποφασίζουν να κάνουν την Ταρζανιά και να κάνουν πρόταση γάμου με όσο πιο πολύ κόσμο γίνεται μπροστά. Ο απώτερος σκοπός είναι η wanna be your wife να βρεθεί σε δύσκολη θέση, να ντραπεί να σε κάνει ρόμπα σε τόσο κόσμο και τελικά να δεχτεί να πει το πολυπόθητο ΝΑΙ με αυτόν τον ημι-Χιτλερικό τρόπο που διάλεξες. Λάθος μεγάλε μου. 

Κατ αρχήν από ηθικής πλευράς είναι υποχθόνια η προσέγγιση και διαφωνώ πάραυτα. Και ότι κακόβουλο υπάρχει τελικά σε οτιδήποτε, αργά η γρήγορα το πληρώνεις. Δεύτερον υπάρχει το ποσοστό να γίνεις ρόμπα, δεν το συζητάμε αυτό, το είδες στο βίντεο. Και ιστορική ρόμπα γαμώ το U-Tube μου γαμώ. Αλλά πες ότι τελικά ντρέπεται και σου πεί το ναι. Μετά νομίζεις που θα έχει περάσει η δύσκολη ώρα και θα το συζητήσει με τη μανά/φίλη/γειτόνισσα/περιπτερού έχεις την εντύπωση ότι αν δεν θέλει θα συνεχίσει να σε λυπάται και δεν θα σε στείλει? Πλανάσαι πλάνην οικτρά. Σιγά τα ωά λοιπόν. Τσάμπα ο κόπος. Τώρα αν νομίζεις ότι πας για το θαύμα και έχεις δει και πολλές Αμερικανιές τύπου School κόμεντι όπου το Νερντ παντρεύεται την αρχιμαζορέτα του σχολείου γιατί έκανε τατουάζ στο μέτωπό ''Do you wanna married me?'' τι να σου πω. Εγώ μαζί σου και πολύ τα γουστάρω να σου πω κάτι τέτοια. (Όχι να κάνω τατουάζ στο μέτωπο δεν έχω καεί τόσο πολύ ακόμα) αλλά μ αρέσει η έκπληξη του αουτσάιντερ. Με πιάνεις έτσι? Όμως δεν παύει να είναι έκπληξη και εφόσον και ο τρόπος σου κρύβει μέσα και το υποχθόνιο δεν θα στο συνιστούσα γιατί θα το πληρώσεις αργότερα. Έτσι που λες φίλε Γερμανέ. 

Προσωπικά θα έλεγα αν τα πράγματα δεν πάνε προς τα εκεί που θα ήθελες, να σκεφτείς κατά πρώτον αν πραγματικά το ταίρι που διάλεξες είναι για σένα. Αν το πιστεύεις πολύ ότι είναι λοιπόν για σένα και για τον άλφα η βήτα λόγο δεν το βλέπεις να τσουλάει προς το παρόν, καλύτερα κάνε λίγο υπομονή και δούλεψε μέσα στη σχέση σου. Οι παρορμήσεις πληρώνονται και πληγώνουν και πριν αποφασίσεις να κάνεις την έξοδο του Μεσολογγίου  σκέψου ότι είναι ένα ιστορικό γεγονός που έμεινε στην ιστορία γιατί δεν συμβαίνει κάθε μέρα. Παρόλα ταύτα αν δεν χαμπαριάζεις με τα παραπάνω και ΠΡΟΣΕΞΕ:  έχεις μέσα σου ΑΓΝΑ και ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ χωρίς ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ θα πω αυτό. Γιούργια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...