Κυριακή 10 Απριλίου 2011

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΘΑΝΕΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΛΠΙΔΑ

Το χω παραξηλώσει με τα σοβαρά μου ποστ τελευταίως, το ξέρω αλλά βλέποντας και αυτό ε δεν μπορούσα να συγκρατηθώ. Ξεπήδησε ωσαν πύραυλος από τα μέσα μου. Τι έγινε λοιπόν.
Το παιδί μας, το παιδί του λαού, ο Μακεδονομάχος, ο Ζορό, ο φιλεύσπλαχνος, ο άγγελος που κατέβηκε στη γη καταδικάσθηκε γιατί έσβησε πρόστιμο 86.000 από βενζινοπώλη που νόθευε καύσιμα.... 


Λέει ο ίδιος:   Καταδικάστηκε το ανθρώπινο πρόσωπο που πρέπει να δείχνει το κράτος απέναντι στους πολίτες. Όμως δεν φοβόμαστε. Χάσαμε μία μάχη, αλλά θα κερδίσουμε τον πόλεμο με τους συκοφάντες. Υπογράμμισε ακόμα, πως έχει εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη και πως θα προσφύγει στο Ανώτατο Δικαστήριο πιστεύοντας ότι θα επιτύχει την αθώωση του.
Χμμμ μα καλά αυτοί οι πολιτικοί που κατηγορούνται πως γίνεται και πάντα έχουν το ίδιο δελτίο τύπου. Φωτοτυπίες τους το δίνουν? Ο πόλεμος των συμφερόντων, η εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη, οι συκοφάντες. Καραμέλα. Πάντα σκεφτόμουν κατ αρχήν ποιοι είναι αυτοί οι συκοφάντες. Και αναρωτιέμαι. Αφού ρε φίλε Πανίκα σε συκοφαντούν εσύ γιατί δεν λες ποιοι είναι αυτοί και να τους κάνεις και μια μήνυση? Επίσης. ''Το ανθρώπινο πρόσωπο που πρέπει να δείχνει το κράτος στον πολίτη''... Καλά μιλάμε για μεγάλο ανέκδοτο. Δεν το σχολιάζω. Και συνεχίζει...
"Οι γνωστοί άγνωστοι κατάφεραν να δημιουργήσουν το κατάλληλο κλίμα γι’ αυτό με δημοσιεύματα σε μερίδα του Τύπου που προδίκαζαν την έκβαση της δίκης. Ακόμη και σήμερα, καλυμμένοι πίσω από την ανωνυμία του ίντερνετ, με ύβρεις και χτυπήματα κάτω από τη μέση επιχειρούν να επιβάλλουν την έκπτωσή μου με μία ξεκάθαρα πολιτική δίωξη."
 Άντε πάλι οι γνωστοί άγνωστοι. Ε πες ρε μάστορα ποιοι είναι αυτοί να ουμε. Καλυμμένος εγώ από την ανωνυμία του ίντερνετ? Μπα. Δε χρειάζεται μεγάλε μου. Πλέον όλοι θα σας βρίζουμε με ονοματεπώνυμο.... Επίσης προσέξτε λέει ο Πανίκας: ''Μερίδα του τύπου που προδίκαζαν την έκβαση της δίκης'' Αφού ρε Μακεδονομάχε λες πως έχεις εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη τώρα πως γίνεται και προδικάζεται η έκβαση της δίκης? Α δεν μας τα λές καλά. Για πάρτο σε Λα μινόρε. Και συνεχίζει...
"Σε ό,τι με αφορά, ποτέ δεν έκρυψα την υπογραφή μου, (ε άμα υπογράφεις, υπογράφεις ρε μεγάλε πως να την κρύψεις) δεν χρηματίστηκα, (οκ!) δεν χαρίστηκα, (οκ!) δεν δίστασα να συγκρουστώ ανοιχτά γι’ αυτά που πιστεύω. Μείωσα το πρόστιμο για παραβάσεις που αφορούσαν συνολικά 1.300 λίτρα νοθευμένου πετρελαίου κίνησης. Ούτε υποβρύχια που γέρνουν παρήγγειλα, ούτε μιζοφόρες συμβάσεις για τηλεπικοινωνιακό υλικό υπέγραψα, ούτε off shore εταιρίες έχω, ούτε δημόσια χρήματα καταχράστηκα, ούτε δημόσια περιουσία ξεπούλησα, ούτε πρόστιμα επωνύμων μείωσα χίλιες φορές, ούτε συμμετείχα στο σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου, ούτε το μνημόνιο υπέγραψα. Και σ’ αυτή την περίπτωση, έπραξα ό,τι μου υπαγόρευσε η συνείδησή μου."
Εμ Πανίκα μου αυτό το γήπεδο σου έδωσαν να παίξεις εκεί παίζεις... Άμα ήσουνα μέσα στο κόλπο με τα υποβρύχια να υποθέσουμε ότι δεν θα το βούταγες το δαχτυλάκι σου στο μέλι? Ε? Και το αστείο είναι που λέει δεν μείωσα πρόστιμο επωνύμων χίλιες φορές.... Ε μείωσες πρόστιμο ανώνυμου που έκλεβε λες και το αδίκημα είναι το να είσαι επώνυμος η ανώνυμος όχι η κλεψιά. 
And the show must go on....

"Όπως δέχτηκε το δικαστήριο, ακολούθησα τη γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας της Νομαρχίας, δεν είχα δόλο να βλάψω κανέναν ούτε έβλαψα. Ενήργησα ανθρώπινα και στα πλαίσια του νόμου βοηθώντας έναν άγνωστο σε μένα καρκινοπαθή που χαροπάλευε και τελικά, δυστυχώς, απεβίωσε."
Αλήθεια Πανίκα? Δεν έβλαψες κανέναν? Εμένα που έβαζα βενζίνη στο πρατήριο του βενζινοπώλη που μου έκλεβε χρήματα από τη βενζίνη που μου πούλαγε καθώς και τον κινητήρα του αυτοκινήτου μου που μου χάλασε και του πληρώνω δόσεις ακόμα δεν με έβλαψε? Θα μου τα πληρώσεις μήπως εσύ μιας και σε βλέπω πολύ κουβαρντά τελευταία? Και προσθέτει και έναν συγκινησιακό τόνο λέγοντας ότι ο κατηγορούμενος ήταν καρκινοπαθής και απεβίωσε και για αυτό τον λόγο θα έπρεπε να έχει ασυλία σε ότι κάνει. Τι να πω. Σέβομαι την αρρώστια και το δράμα κάθε ανθρώπου αλλά αυτό τι σημαίνει ότι θα πρέπει να τον αφήνω να με κλέβει στα ίσια?  Μα τι ακούω θεέ μου.... Και το κερασάκι στην τούρτα...
"Θέλω, επίσης, να στείλω ένα μήνυμα με πολλούς αποδέκτες. Θα συνεχίσω να μιλώ για τη Μακεδονία, για την Ελλάδα, για την ειρήνη. Η δική μου κόκκινη γραμμή στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων καθορίστηκε από την ιστορική αλήθεια, το δάκρυ του Κωνσταντίνου Καραμανλή και την πατριωτική στάση του Ανδρέα Παπανδρέου και παραμένει σταθερή εδώ και είκοσι χρόνια: η Μακεδονία δεν πωλείται.
Άσχετο. Αλλά θέλει να μας υπενθυμίσει ο Μακεδονομάχος ποιο είναι το ατού του και να μας πει τώρα που θα τον ξηλώσουν:  Ποιόν θα έχετε μαλάκες να πολεμά τους Σκοπιανους? Εεεεε?
Πωωωω τι θα κάνουμε τώρα. Απόγνωση, πανικός, ταραχή, δράμα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη. Τι θα κάνουμε που δεν θα είσαι νομάρχης? Θα μας πάρουν τη Μακεδονία. Λες και τόσα χρόνια από σένα κρεμόμασταν που μας πούλαγες εθνικοφροσύνη. Και στο τέλος έρχεται και το βαρύ πυροβολικό για υποστήριξηηηηη.......
Παράλληλα, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Πάνος Καμένος επισκέφτηκε τον Παναγιώτη Ψωμιάδη και του εξέφρασε την αμέριστη συμπαράσταση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ν.Δ.
 http://www.dailymotion.com/video/xi1d1d_kamenos-stirizi-psomiadi_news#from=embed

Χμμ δεν μου παίζει το βιντεάκιον αλλά θα σας δώσω μια περιγραφή με φωτογραφία που είναι ακριβώς στο πνεύμα....


Δεν θα πω άλλα. Θα κλείσω λέγοντας ότι περιμένω πότε επιτέλους η Ελληνική κοινωνία θα αποβάλει όλους αυτούς. Πότε επιτέλους η μάνα μου ο πατέρας μου και η γιαγιά μου θα σταματήσουν να υποστηρίζουν τέτοιες λογικές και να τις ψηφίζουν. Κι αν δεν καταλάβουν και συνεχίσουν, θα κάνω υπομονή. Ένα μόνο δεν θέλω. Να δω νέους ανθρώπους να υιοθετούν τέτοιες φιλοσοφίες. Εκεί δεν θα έχω να πω τίποτα πλέον, γιατί και η τελευταία ελπίδα θα έχει πεθάνει....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...