Σάββατο 30 Απριλίου 2011

ΕΚΑΝΕΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΛΑΚΙΑ

Α τι ωραία. Αυτό ήθελα να δω σήμερα στην ΤV. Έναν Βασιλικό γάμο. Και γαμώ. Ας κάτσω να παρακολουθήσω όλην την χλιδήν έστω από τον ταπεινό ΙΚΕΑ καναπέ μου. Στο αριστερό μου χέρι θα κρατώ κουτί με σοκολατάκια Ferrero Roche να χλαπακιάζω.  Έτσι για νιώθω καλεσμένος στην οικίαν του πρέσβεως. Και στο δεξί μου ένα ποτήρι με τη σαμπάνια των φτωχών. Ρετσίνα με σόδα. Θα το γιορτάσω. Για πάμε....


Βγαλμένος από τα παραμύθια ο γάμος. Τι καλά. Και τσουπ να τη η πριγκιποπούλα Μιντλετοοοον (ο βάζελος δεν είχε έναν μπασκετμπολίστα που τον λέγαν έτσι? Άσχετο. Τες πα)
Είναι ντυμένη με ένα ολόλευκο δαντελωτό νυφικό του 18ου αιώνα. Μα τι μπασκλασιά, την παλιατζούρα πήγε κι έβαλε? Ας μην γίνω κακός απ την αρχή. Πάμε παρακάτωθεν. 
Και κόστισε λέει τόσο που αν παντρευόταν εμένα θα το πλήρωνε κι ο οχτασέγγονος μου. Μαλακία έξοδο my princess...


Ας κάτσω πιο αναπαυτικά. Α να ένα πλάνο ωραίο. Ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογά ( γεια σου ρε Bithikotsi ) στολισμένα με χρυσά χαλινάρια, καλπάζουν αργά και ρυθμικά όλο χάρη, με τους Άγγλους φρουρούς αγέρωχους να τα ζεύουν.
Oh my god. Τι στυλ τι πολυτέλεια. Και η αυτού μεγαλειότης Ελισάβετ να παρακολουθεί τον καλπασμό. His majesty is so proud. Και..... χλουμπ!. Α τι είν αυτό? Κουράδα? Έχεσε το αλογάκι? Πάει το proud. Το πρωτό-κωλον τι λέει σ' αυτή την περίπτωση? Τίποτα? Ααα πολύ σπάσιμο. Να σου λερώνει τον Royalty γάμο το γαμοάλογον. Παράλογον. Έτσι είναι όμως. Τόσα λεφτά να δίνεις και να σου χέζει το event το ζωντανό. Αλλά μπορείς να σταματήσεις μια κωλοτρυπίδα με λεφτά? Ιμποσίμπιλε. Άστα κυρά Ελισάβετ μου. Σεβασμός μηδέν. Σκατά.


Α να κι οι καλεσμένοι. Δικούς μας έχει? Για να δω.... 
Α η Γιάννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη (Γιάννα? Άλλαξε όνομα χρυσό μου. Τρε μπαναλ. Σε βασιλικό γάμο βρίσκεσαι. Γιάννα σε δω.)  Κανε πιο πέρα τώρα. Α να κι η κοσμική κυρία σχεδόν διαγαλαξιακή Λουκία Λαιμού γνωστή από τα αρχικά της και ως Λου Λου. Αμάν με τις γριές. Γκομενάκια δεν έχει? Μα όλες καπέλο φοράνε? Δε βλέπω ρεεε. Μουνί καπέλο η δουλειά. Ας κοιτάξω ανατολικώς. O Μπεκαμ, η Lady Gaga, ο Elton John. Μαλακίες. O Ζαμπούνης πού είναι? Τη ζωή του έφαγε στα ανάκτορα και δεν εκαλέσθη? Τσκ Τσκ Τσκ. Prince Harry thats a Fail..! Δεν έχεις τρόπους...


Ας μπούμε και μες το ναό. Καλέ τι ειν τούτα μες το Αβαείον? Βερικοκιές? Α πολύ γουστάρω τους Άγγλους παπάδες τελικά. Οικολογία στο φουλ και φυτεύουμε δέντρα μες τους ναούς. Γουστάρω. Εμείς? Σκατά. Οι δικοί μας με τόσες εκκλησίες, ένα φίκο να είχαν βάλει θα είχαμε κλείσει την τρύπα του όζοντος. Που μυαλό. 


Α τι λέει από κάτω? Η βασιλική οικογένεια τα έβαλε μέσα τα δέντρα? Γιατί καλέ?
Ακούστε τι λέει: Τα δέντρα συμβολίζουν το «είμαι τόσο μετριόφρων που βάζω δέντρα στο γάμο μου μέσα στην εκκλησία!»
Όντως είστε πολύ μετριόφρονες. Αν θέλετε στον επόμενο γάμο, φέρτε και 5-6 κοτούλες κι εγώ θα τηγανίζω σε μια γωνίτσα της εκκλησίας, αυγά μάτια live για τους καλεσμένους. Εκεί θα δείξεις την υπέρτατη ταπεινότητα μεγαλειότατε. 
''- Ει ψιτ Εδουάρδε, μελάτα τα θες για βούτηγμα η να τ αφήσω να πάρουν λίγο?''


Για το μενού τώρα να μην τα ξαναλέω τα είπα σε χτεσινό πόστ. Το κρασί παλιό, το χαβιάρι μαύρο, ο αστακός ψόφιος. Ένα τελευταίο σχολιάκι να κάνω όπου παραβρέθηκαν λέει 6 πρώην του Γουίλιαμ και της Κέιτ. Αυτό είναι να είσαι πρίγκηπας my darling. Ξεπερνάς κάθε κόμπλεξ. Όχι σαν κι εμάς τους μαλάκες που βγάλαμε και τραγούδι.

Αλλά τώρα που το σκέφτομαι μόνο οι πρώην της Κέιτ θα είναι χαρούμενοι. Του Γουίλιαμ θα έχουν φάει τις παγιέτες τους που έχασαν το κελεπούρι. Θα Στεμμαχωρέθηκαν....
Αυτά με το γάμο. Έφαγα και τα σοκολατάκια μου, ήπια και τις ρετσίνες μου. Χόρτασα. Είδα κι όλες τις χλιδές χάλασαν λέει 50 εκατομμύρια ευρώ. 
Ε παιδιά μου έτσι είναι. Αυτοί τα έχουν και παντρεύονται. Γιατί αν πεις για Ελλάδα, αν τολμήσεις να παντρευτείς αυτό τον καιρό, θα έχεις κάνει βασιλική μαλακία. Στάνταρ. Εδώ ο Θεός μας έχει ξεχάσει, αλλά στη Γηραιά Αλβιόνα απ ότι φαίνεται ακόμα, God saves the Queen...


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...