Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

ΦΑΚΕΣ? FUCK ASS....

-Έλα παιδί μου να φας.
-Τι έχουμε μαμά?
-Λαχανόρυζο και πατάτες βραστές.
-Λαχανόρυζο? Μπλιαχ. Και βραστές πατάτες? Γιατί δεν τις έκανες τηγανιτές ρε μαμά τουλάχιστον?
-Γιατί παιδί μου είναι Πάσχα. Νηστεύει ο κόσμος.
-Και το λάδι? Μα γιατί?
-Και το λάδι ναι. Έτσι πρέπει.
-Και γιατί τότε τρώμε ελιές,? Δεν έχουν λάδι αυτές μέσα?
-Εεεεμμμ. Άλλο αυτό. Και σκασμός. Αμαρτωλέ. Τρώγε.


Δεν είχατε κι εσείς τέτοιες αποστομωτικές - ηλίθιες - απορίες μικροί? Κι όταν τις ξεστομίζατε συνήθως δεν έπεφτε μπάτσα και καπάκι εκφοβισμός ότι είχατε ήδη κλείσει θέση στο ''Κόλαση express?''.
Πίστευε και μη ερεύνα, λέει η θρησκεία μας αλλά δεν πιάνει με μένα αυτό. Έχω κόλλημα. Θα έπρεπε να με βαφτίσουν Θωμά. Αφού είμαι όλο ''μα''. Πρέπει να μου τα εξηγήσεις όλα. Αλλιώς έχω κενά και η ιστορία δεν μου κάθεται.
Κι έτσι ο άπιστος Θωμάς έχω όλο απορίες. Κι ακούω και διάφορες βλακείες του στυλ...
-Ε ναι τα θαλασσινά στη νηστεία επιτρέπονται αλλά αυτά που δεν έχουν αίμα...(?)
Μα γιατί? Δεν είναι ζωντανά και αυτά? Σα λουλούδι κάποιο χέρι, δεν τα κοψε μιαν αυγή? Γιατί να την πληρώνουν αυτά στη νηστεία? Μαλακία. Για αυτό μάλλον τα ονομάσανε και μαλάκια..(:Ρ)

Εμένα πάντως προσωπικώς μου αρέσουν όλα αυτά τα καλαμαρακοχτάποδα, οι φάβες, τα φασόλια κλπ. παρά τα κοψίδια. Τα τελευταία 10 χρόνια το χω πάθει αυτό. Παλαιώθεν μόλις είχαμε τίποτα φακές, αναφωνούσα: FUCK ASS. Τώρα μου γύρισε. Θα μπορούσα να γίνω και χορτοφάγος άνετα. Και να νήστευα δια παντός. Αλήθεια μια που το παμε. Οι χορτοφάγοι πως νηστεύουν? Τρώνε μπριζόλες?


Είδατε τι αντιδραστικός τύπος είμαι? Όλο κάτι τέτοιες μαλακίες ρωτάω. Αλλά ναι αγαπητοί μου φίλοι. Η απορία μου είναι πάρα πολύ εσωστή, διατί η θεωρίαν της νηστειώς, ελέγειν ότι θα πρέπουσιν να απετάξωμεν, καθεκάστη απόλαυσιν. Η απόλαυσιν λοιπόν των χορτοφάγων ποία είναι? Τα ζαρζαβατοειδή. Άρα στοπ. Και τι θα φάνε? Νερό? Δεν γίνεται. Θα φάνε κάτι που δεν τους αρέσει. Άρα μπριζόλες. Καλά δεν τα λέω? Ε ναι να αφοσιωθούν στην προσευχή κι αυτοί όπως οι υπόλοιποι νηστευόμενοι. Πας να τη λακέψεις φιλε χορτοκαταβροχθιστή ε? Στην έκανα...:Ρ (χορτοκαταβροχθιστή? Που το βρήκα πάλι..:Ρ:Ρ:Ρ)


Θεωρίες που διάβασα πάντως για τη νηστεία λένε ότι, εκτός από τους θρησκευτικούς υπήρχαν και λόγοι εξισορρόπησης διατροφικών πόρων. Δηλαδή με απλή γλώσσα λέει ότι το έθιμο εξαπλώθηκε γιατί δεν θα μπορούσε όλος ο κόσμος κάθε μέρα να τρώει αυγά, τυριά και παϊδάκια. Δεν θα έφταναν στο τέλος και θα τρώγαμε γάτες. Αφήστε που η εκτροφή αγελάδων θα έφτανε στα ύψη και ως γνωστόν:  Πολλές αγελάδες = πολλές κλανιές = πολύ μεθάνιο = τρύπα του όζοντος τεράστια = εμείς κάρβουνο απ τον ήλιο. Δείτε εικόνα...


Αν και θεωρητικό, κάπως έτσι θα καταντούσε our lovely planet.
Από αυτή την άποψη λοιπόν η νηστεία μια χαρά συμφωνώ. Και από διατροφικής άποψης συμφωνώ. Λιγότερα τριγλυκοψίδια, χοληστερόλες κουλουπου. Και από φιλοσοφικής άποψης συμφωνώ. Προπόνηση στην εγκράτεια. Καλό. Αυτό που με χαλάει είναι που μου το προσφέρουν μέσα στο περιτύλιγμα της ορθοδοξίας. Αρκετά ανορθόδοξα. Sorry πάτερ αλλά αυτό το σοκολατάκιον δεν θα το φάω. Κι ας είναι νηστίσιμο. Μου μυρίζει στήσιμο.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...