Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΤΕΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: ΣΕ ΘΑΒΕΙ Η ΚΑΡΙΟΛΑ ΞΑΔΕΡΦΗ ΣΟΥ? ΙΑΡ ΖΟΥΜ. ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΑΣ

-Είσαι στο μπαλκονάκι σου και θες να ακούσεις από δίπλα τα καντήλια που ρίχνει η κυρία Νίτσα στον άντρα της που γύρισε το πρωϊ στις 4?
-Έχεις να δεις χαρά στα σκέλια σου από την εποχή των πυραμίδων και θες ν ακούσεις τις καύλες από το νιόπαντρο ζευγαράκι του κάτω διαμερίσματος?
-Σιγοψιθυρίζει ο άντρας σου στο τηλέφωνο και θες να τον πιάσεις στα πράσα το μαλάκα?
-Βρίσκεσαι σε οικογενειακή συγκέντρωση και υποψιάζεσαι τη θεία Τασούλα με την Γιώτα την καριόλα ξαδέρφη σου, ότι σε θάβουν?


Αυτό είναι προϊόν σου. Το απόλυτο εργαλείο της κουτσομπόλας-κατασκόπου-ξερόλας.
Στη διαφήμιση βέβαια η βασική χρησιμότητα που προβάλλεται είναι να μεγεθύνει τον ήχο για τον παππού Γρηγόρη που σου έχει σπάσει τ αρχίδια με το Τιιιιιιι?? και Τιιιιι? συνέχεια και που σε ξυπνά στις 6 το πρωί αφού βάζει να ακούς Αυτιά τέρμα στο Alter. Παππού τ αυτιά μας.
Από αυτή την άποψη χρήσιμο. Αλλά αν προσέξουμε καλύτερα σε κάποιο καρέ της διαφήμισης εμφανίζει γκομενάκι να προσπαθεί να κρυφακούσει συνομιλίες απ το διπλανό δωμάτιο. Βέβαια το περνάει στο τσακ μπαμ άλλα η κουτσομπόλα που έχει ήδη καρφωμένη την ιδέα στην κεφάλα της θα το πιάσει στον αέρα. Α ρε πουτάνα Marketing manager πέτυχες διάνα πάλι. Σ αγαπάω μ ακούς?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...