Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ

Και επειδή είχαμε μια συζητησούλα περί πόσο σημασία έχει να είσαι κορμί, παραθέτω προς ανάλυσιν το παρακάτω στιχούργημα που εδημιούργησα σήμερις. Δικό σας.....


Yδατάνθρακες


Τα νιάτα μου τα έφαγα
σε σπα και γυμναστήρια
και η καρδιά μου πέρασε
για πάρτη σου μαρτύρια


Με ήθελες να γίνω εγώ
μοντέλο και στυλάκι
κι ανάλατο για βραδινό
τσιμπούσα αγγουράκι


Και το αγγούρι το φαγα
κι ήταν πολύ μεγάλο
η Τζούλια άμα ήμουνα
θα προκαλούσα σάλο


Τι κι άμα το προσπάθησα
για σε να γίνω φέτες
έχασα τσάμπα παγωτά
γλυκά και σοκοφρέτες


Μια νύχτα με παράτησες
στο σπίτι μας μονάχο
κι έμεινα με τα μούσκουλα
να κάνω πια το βράχο


Είπες το ενδιαφέρον σου
για μένα έχει λήξει
και δες με πλέον τώρα πια
πως έχω καταλήξει


Σταμάτησα τη δίαιτα
και τρώω μακαρόνια
τα μπράτσα μου παράτησα
γυμνάζω τα σαγόνια
Σταμάτησα τη δίαιτα
και παίρνω υδατάνθρακες
γιατί μωρό μου έκανες
τον έρωτά μας άνθρακες


Και δεν με νοιάζει τώρα πια
με φορτηγό αν μοιάζω
στη σάλτσα μέσα χάνομαι
και στο ζουμί ρεμβάζω


Δεν με πειράζει που ‘φυγες
και το κορμί σου λείπει
με καρμπονάρα σ άλλαξα
γεμάτη τέρμα λίπη


Και νιώθω πια ελεύθερος
με την κάρδια χορτάτη
βρήκα κι ένα ντελίβερι
με ψησταριά γαμάτη


Κι αν πήρα είκοσι κιλά
πια σαν πουλάκι νιώθω
εσένα πια σε ξέχασα
για πίτσες έχω πόθο


Κατάλαβα το νόημα
δεν θέλω να χω σώμα
θέλω αργά να μασουλώ
ένα κεμπάμπ στο στόμα


Και χέστηκα αν θες εσύ
να σαι ακόμα κόμματος
γουστάρω πια την πάρτη μου
που είμαι μονοκόμματος


Παναγιώτης Λαμπρίδης
22/2/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...