Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ, ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ, ΠΑΡΤΑ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ

Η καλή μου φίλη  Ειρήνη γράφει και αυτή τις καταπληκτικές ιστορίες της στο ίντερνετ. Δεν έχει blog αν και της έχουμε πει να κάνει οπωσδήποτε. Αρκείτε στο Facebook. Την συγκεκριμένη ιστορία της όμως θα της την κλέψω ωμά και θα την αναρτήσω βασικά επειδή ήμουν και μπροστά. Ας την αφήσω όμως να περιγράψει: Πάμε Άιρριν....

'' Την Παρασκευή, μετά από αποκριάτικο μασκέ πάρτι με κόσμο βασικά από το νησί καταγωγής μας και στο οποίο παραθερίζουμε, μπαίνουμε 4 κορίτσια κιι 1 αγόρι σε ταξί. Τρελό πιώμα + τρελό κέφι. Φίλη διηγείται φάση απ' το πάρτι: "Πάω τουαλέτα, είναι μέσα τύπος, με κοιτάει, ρωτάει αν το καλοκαίρι ήμουν στο νησί, λέω ναι, ρωτάω πού το ξέρει, λέει ότι με θυμάται, λέω συγγνώμη, επειδή το καλοκαίρι πίνω πολύ και δεν έχω πάντα συναίσθηση των πραγμάτων, σε έχω πάρει"? Εκείνη τη στιγμή απευθύνεται στον -πλέον απορροφημένο από την ιστορία- ταξιτζή. Φίλη: "συγγνώμη που τα λέω έτσι, δεν σας πειράζει, ε?" Ταξιτζής: "τι να πειράζει κοπέλα μου, πάρτα όλα!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...