Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

ΤΕLEMARKETING: ΠΡΟΙΟΝ ΓΙΑ ΘΑΨΙΜΟ Νο 2. ΕΛ ΚΑΡΑΚΟΛ



Η αγαπημένη μου διαφήμιση. Στο σπίτι που λέτε καμιά φορά έχω την τηλεόραση και παίζει από πίσω μου ενώ γράφω στον υπολογιστή. Σε κάποια φάση έχω ακούσει 5-6 φορές τη λέξη, ελ καρακόλ. Ε ρε πούστη μου λέω τι ειν αυτό το καρακόλ που ακούω, μου θυμίζει και το στρατό με τα καρακόλια. Γυρνάω και να η διαφημισάρα. Κρέμα από βλέννα σαλιγκαριού.
Εl caracol=σαλιγκάρι απ ότι καταλάβατε. Μπλιάχ. Καλά δε λέω ότι δεν τα τρώω με σαλτσούλα, αλλά αυτό παραπάει. Αναδομεί λέει το ρυτιδιασμένο πρόσωπο και τις ουλές γιατί περιέχει αλλαντοϊνη την ουσία που αναδομεί το κέλυφός του ο σάλιαγκας. Μάλιστα. Τώρα αν σας έλεγα ότι μαζεύοντας τις πρωινές ροχάλες μου που τις έχω ανακατέψει με κορν φλαουρ ότι είναι θεραπευτικές βάζοντάς τες στη μάπα σας 3 φορές τη μέρα για ένα μήνα θα με πιστεύατε? Δύσκολο ε? Γιατί λοιπόν να πιστέψετε το σαλιγκάρι? Επειδή φτιάχνει ένα κέλυφος? Και το χταπόδι ξαναφυτρώνει το πλοκάμι του αν κοπεί αλλά δεν είδα καμιά διαφήμιση για καμιά κρέμα χταπόδι να την πασαλείβεις πάνω στ απαυτά σου μπας και μεγαλώσουν. Τέλος πάντων. Λαμπρίδειες θεωρίες. Η πεποίθηση μου είναι ότι κάτι πρέπει να κάνει η κρέμα αλλά όχι και σε πολύ μεγάλο βαθμό γιατί αγάπη μου ο χρόνος περνά γρήγορα και όσο να ναι ένα σαλιγκάρι δεν έχει και την απαιτούμενη ταχύτητα για να τον καλύψει. Αυτό που με κάνει να ψυλλιάζομαι τη μούφα της ιστορίας είναι οι αποτυχημένες προσπάθειες στο Photoshop να μου δείξει τα αποτελέσματα.




Προσέξτε λοιπόν. Απατεωνιά Νο 1. Η μαυρούκω στην πάνω φωτογραφία παίζει με το all time classic. Μουρτζούφλω αμακιγιάριστη στην αρχική φωτο VS  χαμογελαστή μακιγιαρισμένη φώτο στην επόμενη. Κλασσική γυφτιά που παίζει και σε προϊόντα αδυνατίσματος και σε πολλά άλλα. Πάμε στη δεύτερη. Απατεωνιά Νο 2: Η Γιαπώνα στην από κάτω δεν έχει κουνήσει ούτε βλέφαρο και της έχουν εξαφανιστεί τα σπυράκια σε χρόνο DT . Μα καλά ρε παιδί μου. Ούτε τρίχα στην φαβορίτα δεν κουνήθηκε από την πρώτη στη δεύτερη φωτό. Τι τύχη Θεε μου και τι ικανός φωτογράφος ε? Ρε παιδιά κάνετε που κάνετε προσπάθεια να πουλήσετε ένα προϊόν τουλάχιστον πάρτε κι ένα γραφίστα της προκοπής μη βάζετε τον ανιψιό σας να σας φτιάξει την διαφήμιση. Έτσι που λέτε καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η κρέμα είναι για τον πούτσο. Αρχίζω να πιστεύω περισσότερο στη θεωρία που είμαι σίγουρος ότι το έχουν βγάλει επιτήδειοι άντρες κάφροι για προσωπικό τους όφελος ότι το ανδρικό σπέρμα κάνει πολύ καλό στο πρόσωπο. Αλλά μετά από αυτά που βλέπω στην TV ας αφήσω ένα παραθυράκι....
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...